quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:21 schreef OA het volgende:
Net in de file gestaan...![]()
Een debiel van Rijkswaterstaat vond het blijkbaar leuk om op de A15, de rechterrijstrook over een flink stuk af te sluiten, terwijl er niets aan de hand was....Nog geen wagen met pech op de vluchtstrook...
![]()
Hier!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:28 schreef OA het volgende:
Top Gear!![]()
Kuukje, waar blijf je?[afbeelding]
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:46 schreef Kuukske het volgende:
[..]
. Maar de tv staat in de kamer hiernaast. Wat nu?
Nou je doet het goed hoor. Want ik heb geen zin in TV. Maar stiekem wil ik ook wel graag slapenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:53 schreef OA het volgende:
Dat is een onhoudbare situatie...
Of hier SC'en of met JJ JD in de andere kamer kijken.... Ik vrees dat ik aan het kortste eind trek...![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:54 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Nou je doet het goed hoor. Want ik heb geen zin in TV. Maar stiekem wil ik ook wel graag slapen.
Veldmuis. Veuls te gezellig dat Breda topic.quote:
Ah, dus eigenlijk houdt Veldmuis je hier?!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:05 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Veldmuis. Veuls te gezellig dat Breda topic.
Ja want jij post niet zo hard door.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:19 schreef OA het volgende:
Ah, dus eigenlijk houdt Veldmuis je hier?!![]()
Nog 10 minuutjes ofzo....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:20 schreef Kuukske het volgende:
Trouwens, is het al bijna afgelopen? Dan weet ik wanneer ik JD ongeveer hier kan verwachten.

Ik kijk ook TG!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:19 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja want jij post niet zo hard door.
Nee, vanaf de bank!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:23 schreef Kuukske het volgende:
Ja maar vanaf je pc stoel. Toch?
Mijne naar 53 ofzo...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:23 schreef Kuukske het volgende:
Ah, m'n postgemiddelde per dag is gestegen naar 16.
Ja maar jullie nieuwelingen zijn sick fucks. Jullie posten kneiterhard.quote:
Look who's talking....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:27 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Ja maar jullie nieuwelingen zijn sick fucks. Jullie posten kneiterhard.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |