gelijk heb je, alwetende!! wanneer kom je weer op tv?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:23 schreef LudoSanders het volgende:
Je schrijft u niet met een hoofdletter! Ik herhaal, je schrijft u niet met een hoofdletter. Tenminste als ik er vanuit mag gaan dat de belhoer (over brutale mensen gesproken) niet het idee had met de Heer het genoegen te hebben.
gelukkig is de hartstichting sterk terughoudend over deze capsules!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:17 schreef Sok41 het volgende:
Visolie heeft op menig persoon alleen maar een na-delig effect, ik begrijp niet waarom dit product gepromote mag worden omdat het bij veel mensen de bloeddruk verhoogd.
Vanavond 20:00 uur, RTL4. Zorg dat je er klaar voor zit.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:26 schreef Tazmaniac het volgende:
[..]
gelijk heb je, alwetende!! wanneer kom je weer op tv?
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vanavond 20:00 uur, RTL4. Zorg dat je er klaar voor zit.
herhalingen manquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Vanavond 20:00 uur, RTL4. Zorg dat je er klaar voor zit.
Ach houd toch op man!Als je over god hebt kun je gewoon een kleine letter nemen hoor,en zeker als lidnaam.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:23 schreef LudoSanders het volgende:
Je schrijft u niet met een hoofdletter! Ik herhaal, je schrijft u niet met een hoofdletter. Tenminste als ik er vanuit mag gaan dat de belhoer (over brutale mensen gesproken) niet het idee had met de Heer het genoegen te hebben.
Gebruik jij eerst maar eens spaties na je leestekens, misschien dat ik daarna nog inhoudelijk reageer op je post. Snotjoch!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:35 schreef Computeraddic het volgende:
[..]
Ach houd toch op man!Als je over god hebt kun je gewoon een kleine letter nemen hoor,en zeker als lidnaam.
Dus gewoon de heer god!![]()
Die olie smaakt naar haringquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 14:09 schreef Yankee_One het volgende:
dingen stinken ook nog eens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |