!quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:25 schreef Seventees het volgende:
Er heerst een vrouwengebrek in dit topic.
Vandaar dat mannen het bij animated boobs zoeken
Dylanesque, in antwoord op je vragen: Nee, twijfelachtig, geen, weinig.
wat voor prijzen kunnen we winnen ? en nee zeg geen mangothee aubquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:21 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
hoop gedoe om niks weer..
Nieuwe week, nieuwe kansen![]()
Wordt het druk deze week? Overleeft deze reeks het nog wel? Wie vallen er af, en wie komen erbij? Game on!![]()
![]()
Dat ligt eraan hoelang jullie nog over tieten blijven praten.quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:28 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
!
Ik was al even bang dat jij ook niet meer zou opdagen, nu Maggie met d'r klasje bezig is![]()
![]()
ok vanaf nu denken we er alleen maar aanquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:40 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoelang jullie nog over tieten blijven praten.
Ik mis een beetje de GRTDOJW-sfeerquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:40 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat ligt eraan hoelang jullie nog over tieten blijven praten.
mja heb eindelijk een beetje werkquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:50 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik mis een beetje de GRTDOJW-sfeer![]()
Geen reet, geen tieten... wat nu?quote:Op maandag 20 augustus 2007 10:50 schreef Dylanesque het volgende:
Ik mis een beetje de GRTDOJW-sfeer![]()
Pas om 1 uur beginnen? En niet druk? Wat voor luizenbaan is datquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:01 schreef arnold-d het volgende:
moet om 1 uur beginnen,. benieuwd of het druk is.. zal wel weer niet![]()
het einde is nabijquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:57 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Geen reet, geen tieten... wat nu?
[afbeelding]
Jij ook met je Breezerfilmpjesquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:04 schreef Dylanesque het volgende:
http://youtube.com/watch?v=POl4vFp-5os
youtube op 't werk, dacht 't nietquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:04 schreef Dylanesque het volgende:
http://youtube.com/horloge?v=POl4vFp-5os
Jij mag echt helemaal niets hequote:Op maandag 20 augustus 2007 11:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Jij ook met je Breezerfilmpjes
Access Denied (content_filter_denied)
Your request was denied because of its content categorization: "Social Networking;Streaming Media/MP3s"
For assistance, contact your network support team.
Ja, je staat de hele tijd hetzelfde te zeggen in m'n sigquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:09 schreef Chandler het volgende:
Helaas heb ik vandaag heeel veel te doen
Mja ik heb hier ook geen geluidquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:10 schreef Sequencial het volgende:
[..]
youtube op 't werk, dacht 't nietvrees dat je het maar ff moet beschrijven whehe
quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:11 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Ja, je staat de hele tijd hetzelfde te zeggen in m'n sig![]()
of maak er een avatar vanquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:10 schreef Sequencial het volgende:
[..]
youtube op 't werk, dacht 't nietvrees dat je het maar ff moet beschrijven whehe
nee ik wordt goed kort gehoudenquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:11 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Jij mag echt helemaal niets he![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:11 schreef Dylanesque het volgende:
T zijn de Boomtown Rats, met I Don't Like Mondays
quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:14 schreef WhiteLightning het volgende:
nee ik wordt goed kort gehouden![]()
Mart Smeets is deze week in de Vara Gids trouwens ook helemaal blij met de Traveling Wilburys re-release. 'Wel flink sparen' zegt ie omdat hij die met dat extra boek heeft. Ik had zoiets van dan maar geen boek en gewoon voor onder de 20 euro degene met 2CD's en een roelende DVD.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 16:05 schreef Dylanesque het volgende:
Ik knal de Traveling Wilburys op hard op m'n mp3spelertje
Boek??quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:23 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Mart Smeets is deze week in de Vara Gids trouwens ook helemaal blij met de Traveling Wilburys re-release. 'Wel flink sparen' zegt ie omdat hij die met dat extra boek heeft. Ik had zoiets van dan maar geen boek en gewoon voor onder de 20 euro degene met 2CD's en een roelende DVD.
Njah, fotoboek(je) ofzo. Kost je 10 euro extra ten opzichte van de 'gewone' box.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:24 schreef Dylanesque het volgende:
Boek??
Hmm ik heb wel een zwak voor dat soort uitgaven..quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:31 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Njah, fotoboek(je) ofzo. Kost je 10 euro extra ten opzichte van de 'gewone' box.
[afbeelding]
Jeuh!quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:32 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goedemorgen allemaal
Ik ben er ook weer even...
Ik kende 'm hiervoor ook niet. Over 't algemeen iets teveel Dylan (sorry) en te weinig Orbison (maar da's verklaarbaar). Wel lekker vind ik She's my baby, Inside out, The devil's been busy en Wilbury Twist.quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:25 schreef Dylanesque het volgende:
Ik heb de 3e cd trouwens heel weinig geluisterd. Heeft toch iets minder magie, of ik moet er nog ff bekend mee worden.
Inside Out en de Twist vielen mij ook op, door de dvd natuurlijk. Niet alles dat Dylan heeft gedaan is goed natuurlijk, hoewel ik zelfs Self-portrait een fantastisch album vind, maar wat zooi uit de jaren 80 trekt me toch echt niet. Wat ik van cd3 heb gehoord heb ik nog niet voldoende in me opgenomen om er een oordeel over te vellen, ik zet m vanavond maar eens opquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:35 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Ik kende 'm hiervoor ook niet. Over 't algemeen iets teveel Dylan (sorry) en te weinig Orbison (maar da's verklaarbaar). Wel lekker vind ik She's my baby, Inside out, The devil's been busy en Wilbury Twist.
mogguh gamerquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:34 schreef Teardrop-nl het volgende:
Hoest hier ?
Vandaag niet. Algemeen directeur is aanwezig...quote:
ah, die heeft cabal nog niet leren kennen bedoel je?quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vandaag niet. Algemeen directeur is aanwezig...
Misschien als hij weg is
De vraag is wat de Algemeen Directeur er van vindtquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:44 schreef WhiteLightning het volgende:
Wat vind je van mn Avatar ?
volgens zijn die kinderen op die stoelen in die clip de fok club van vroegahquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:04 schreef Dylanesque het volgende:
http://youtube.com/watch?v=POl4vFp-5os
laat hem die TIETEN zienquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:39 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Vandaag niet. Algemeen directeur is aanwezig...
Misschien als hij weg is
dies er vast niet vies van, misschien alleen jaloers dat hij het niet eerder heeft gezienquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:47 schreef Sequencial het volgende:
[..]
De vraag is wat de Algemeen Directeur er van vindt![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 11:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dies er vast niet vies van, misschien alleen jaloers dat hij het niet eerder heeft gezien
Die staat er alweer een tijdje, maar oke oke ik ben er ook al een tijdje niet meer geweestquote:Op maandag 20 augustus 2007 11:41 schreef Dylanesque het volgende:
"Ik verveel me niet, Ik heb gewoon geen reet te doen op mijn werk"
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |