Die meid uit je avatar zit erook tussen... Wat een topsite!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:29 schreef WhiteLightning het volgende:
haha zelfs manga ertussen
En al helemaal niet op je werkquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:31 schreef WhiteLightning het volgende:
je moet er alleen niet te lang naar kijken heh
Hier ook...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:33 schreef WhiteLightning het volgende:
nee ik zit allang thuis hoorbier enzo erbij
ik hoop niet voor je dat je op dat tijdstip pas thuis kwam van werk Dylanesquequote:
Haha nee gelukkig nietquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 11:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik hoop niet voor je dat je op dat tijdstip pas thuis kwam van werk Dylanesque![]()
![]()
morguh weer een saaie week voor de boegquote:Op maandag 20 augustus 2007 08:22 schreef DeToXiC het volgende:
Goedemorgen!!!!
OMG WhiteLightning... Mijn maandagochtend is weer goed
hoezo ?quote:Op maandag 20 augustus 2007 08:56 schreef Dylanesque het volgende:
Ahh shit nu moet ik usericons uitzetten
Omdat m'n collega's gekke dingen kunnen gaan denken als ze de hele tijd die bouncing boobs voorbij zien komen op m'n schermquote:
Het is traditie om de oude eerst vol te lullenquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:28 schreef Sequencial het volgende:
Goedemorgen zeg. Te lui om een 20 augustus topiQue te openen?![]()
Woh, bouncin' boobz. Op het werk. Vette nono! *probeert wanhopig beeldscherm te bedekken met zun koffiebeker*
quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:14 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Omdat m'n collega's gekke dingen kunnen gaan denken als ze de hele tijd die bouncing boobs voorbij zien komen op m'n scherm
quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:29 schreef DeToXiC het volgende:
NEEE!!!!
Ik moet 'm ook wegdoen. Mijn collega die achtermij zit en mijn beeldscherm kan zien is weer terug van vakantie... en dan zijn die boobies niet bepaald SFW![]()
quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:31 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Het is traditie om de oude eerst vol te lullen
Is ook zo.quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:33 schreef Dylanesque het volgende:
Eej fuck WL beter neem je een SFW UI want ik herken de mensen hier ondertussen eerder aan hun UI dan aan hun naamVind dit maar vervelend
Wat is de definitie van vol hier eigenlijk? Sommige topics gaan zowat oneindig door toch?quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:31 schreef Dylanesque het volgende:
Het is traditie om de oude eerst vol te lullen
300 posts, dan istie dicht en moet je een nieuwe openenquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:36 schreef Sequencial het volgende:
[..]
Wat is de definitie van vol hier eigenlijk? Sommige topics gaan zowat oneindig door toch?
quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:47 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal
nou ik zal vanavond mn avatar maar veranderen. dan kunnen jullie alleen nog vandaag ervan genieten.heb zo mn best gedaan
Hij leidt wel erg af...quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:47 schreef Dylanesque het volgende:
[..]![]()
vanavond vind ik m juist prima, dan zit ik toch thuis
Mogge WL!quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:47 schreef WhiteLightning het volgende:
Goeiemorgen allemaal
nou ik zal vanavond mn avatar maar veranderen. dan kunnen jullie alleen nog vandaag ervan genieten.heb zo mn best gedaan
Heu, they're still dancin'...quote:
ik bedoelde dat ik helemaal geen usericons meer zie dankzij jouquote:Op maandag 20 augustus 2007 09:54 schreef WhiteLightning het volgende:
ja jullie zullen hem gaan missen let maar op !
Oh graag gedaan hoor!quote:Op maandag 20 augustus 2007 09:57 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
ik bedoelde dat ik helemaal geen usericons meer zie dankzij jou![]()
Haha nee heb ze zelf uitgezetquote:Op maandag 20 augustus 2007 10:06 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Oh graag gedaan hoor!
vraag me toch af hoe dat kan.
hoop gedoe om niks weer..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |