Maar niet met 2 lekke banden!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:41 schreef -moppie- het volgende:
Tja, op een oude fiets moet je het leren![]()
beetje hobbelig welquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:44 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Maar niet met 2 lekke banden!
Moet je het topic es lezen. Oh, oh, oh, wat bekommert iedereen zich om haar!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:44 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Maar niet met 2 lekke banden!
Net wat ik ook dachtquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:56 schreef Maikuuul het volgende:
Schitterend
Idd is gewoon een dikke nerd die grappig denkt te zijn
Waarom mensen er zo makkelijk intrappen is mij ook een compleet raadselquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:56 schreef Maikuuul het volgende:
Schitterend
Idd is gewoon een dikke nerd die grappig denkt te zijn
Hier hield het bij mij al opquote:Je hoort het wel eens dat bij oudere mannen het wat lastiger is om hem "omhoog" te krijgen, maar ik heb geen idee of dat echt aan leeftijd gebonden is.
Een grapje? Ben jij gek!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:49 schreef Guncta het volgende:
Nog grappiger zijn dan altijd de reacties in zo'n fotoboek. En het dan ook nog als een 'grapje' brengen.
koop een zeilbootquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:39 schreef sander89 het volgende:
Klacht: Ik ben bang dat ik geen meisjes van 17 kan neuken als ik 40+ ben![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |