Dat wordt maagden palen!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:50 schreef El_Liberaliste het volgende:
Eigenlijk ben ik dus een soort martelaar.
Lekkerder dan Vat 69quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:56 schreef bredabounce het volgende:
ieder zijn smaak....
hoe smaakt kattenpis?
BoBquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:53 schreef thewhiteguy het volgende:
Dat drinkt die gozer uit Band of Brothers ook... dan ook alleen maar dat...
Ja, dat was vroeger een discotheek in Leeuwarden. Maar dat is een jaar of 5 geleden omgedoopt tot Club Noa, Nooit geweten dat het ook drank was.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:27 schreef rusketier het volgende:
Is dat niet een kroeg in Leeuwarden?
Ik zal al te denken waar ken ik 't toch van...daarvan dusquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:53 schreef thewhiteguy het volgende:
Dat drinkt die gozer uit Band of Brothers ook... dan ook alleen maar dat...
Je bedoelt denk ik de kelder van Gorings optrekje.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:46 schreef 4gent_Orang3 het volgende:
[..]
Keldertje van het "Adlernest"![]()
![]()
quote:Op maandag 27 augustus 2007 11:50 schreef werkeend het volgende:
iedereen die ooit s bier/pils gedronken heeft weet hoe kattepis smaakt
Krijgt de database van Fok ook weer eens rust.quote:Op maandag 27 augustus 2007 03:01 schreef Elixabete het volgende:
Waarom maak jij je daar druk om?
Zou ik niet gedaan hebben. Ik betaal hem toch al?quote:Op donderdag 30 augustus 2007 18:19 schreef Samcali het volgende:
Mijn rijinstructeur was een enorme Vat 69 liefhebber. Hij eiste dan ook van iedereen die tijdens het eerste examen slaagde een fles van dat spul. De beste man is inmiddels helaas overleden...![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |