Dat zei ik net al.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:26 schreef thcobl het volgende:
weet niet of je er wat aan hebt maar ik zou wachten totdat hij daadwerkelijk gescheiden is van zijn vrouw
Veel mannen van die leeftijd willen maar al te graag ff wat met een veel jongere vrouw doen,en zullen van alles verzinnen om een meisje zover te krijgen
dus geef hem de keus eerst scheiden dan pas sex
niet scheiden dus ook geen sex
kom je er snel genoeg achter of hij het ook serieus meent
Greetz
Gebruind, gespierd en geen borsthaar zeker.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:23 schreef melanie_the_miss het volgende:
Het is trouwens best normaal om zulke gevoelens te hebben.
Je hebt het idee dat die man ervaren is je kijkt naar hem op.
Ik denk dat het tegen zal vallen en de fantasie leuker is dat de flubberige werkelijkheid.fantasie is vet.
echt doen lijkt me niet.
Bedenk eens hoe hij er ECHT uit zal zien zonder kleren... zijn buik rug, misschien grijs borsthaar.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:20 schreef GateWayX het volgende:
En je krijgt zeker ook flink wat beltegoed van 'm ?
en als hij dan zich laat scheiden voor jou, hem ronduit in zn gezicht uitlachen en zeggen dat je geen zin hebt in een eenzame ouwe vent die net de helft van zn vermogen kwijt geraakt isquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:26 schreef thcobl het volgende:
dus geef hem de keus eerst scheiden dan pas sex
niet scheiden dus ook geen sex
kom je er snel genoeg achter of hij het ook serieus meent
Nou, dan heb jij je beslissing al gemaakt. Veel plezier en laat de rest hier maar lullen...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:17 schreef PearlsGirl het volgende:
ik weet ook nog niet of ik wel een langere relatie met 'm zou willen maar we hebben nu gewoon veel lol en we voelen ons wel erg tot elkaar aangetrokken dus... ik denk dat sex toch wel gaat gebeuren binnenkort..
Sex kan ze ook ergens anders krijgen, bij iemand die hem omhoog krijgt.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:28 schreef VaLkyRie het volgende:
Road to never
Gaat nooit iets goeds uitkomen als je het mij vraagt... Tenzij je alleen maar sex wil uiteraard
Dude hij is 46quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:27 schreef L.Denninger het volgende:
[..]
Gebruind, gespierd en geen borsthaar zeker.
type zeilinstructeur..?
Pedoquote:
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:21 schreef beelz het volgende:
Als jij het normaal vindt dat jij genomen wordt door een kerel die 30 jaar ouder is dan jij dan zul je het ook normaal vinden om het met kinderen van 6 te doen.
Idem.quote:Laat je helpen door een prof.
zit je nu jezelf te promoten ? of doel je met 'die hem wel omhoog krijgt' toch op iemand anders, omdat dat verder op jouw ook geen betrekking heeftquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:29 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Sex kan ze ook ergens anders krijgen, bij iemand die hem omhoog krijgt.
Ik vind het belachelijk van TS.
*eensch*quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:30 schreef zoalshetis het volgende:
niks mis mee ts
anders zou ik straks nog mijn eigen glazen ingooien
naïef dat woord misten we nog ja.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:29 schreef Borkydude het volgende:
Is het woord kankernaïef al genoemd?
Ach, ik ken ook een stel dat elkaar heeft leren kennen toen zij 16 was en hij 49, zij is inmiddels moeder van hun twee kinderen(jongen en meisje) en 28.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:23 schreef beelz het volgende:
[..]
Ik ben 25 en zelfs ik zou het niet met een 17-jarige doen.
Je leeftijd delen door 2 plus 8 enzo.
Ja en zij die van mij!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:30 schreef Borkydude het volgende:
[..]
Ben jij die vriendin van Amanda?
Jij leest te weinig hier dusquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:31 schreef DS4 het volgende:
[..]
Dit is werkelijk de meest idiote reactie die ik ooit op Fok! las. En er is stevige concurrentie...
[..]
Idem.
Ik heb een monogame relatie.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:31 schreef RM-rf het volgende:
[..]
zit je nu jezelf te promoten ? of doel je met 'die hem wel omhoog krijgt' toch op iemand anders, omdat dat verder op jouw ook geen betrekking heeft
[..]
Misschien... Maar het blijft een idiote opmerking.quote:
Nee, het is een briljante redenatie van mijn kant.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:34 schreef DS4 het volgende:
[..]
Misschien... Maar het blijft een idiote opmerking.
Jij hoopt stiekem over 20 jaar de dochter van TS tegen te komenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:30 schreef zoalshetis het volgende:
niks mis mee ts
anders zou ik straks nog mijn eigen glazen ingooien
volgens mij beweert ze nergens dat dit de liefde voor haar leven is en oud (quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:35 schreef TheStonedOne het volgende:
Zoals de rest al zegt waarschijnlijk gebruikt ie je echt alleen maar om een (paar) keer lekker te neuken.
Over 5 jaar is hij nog gewoon met ze vrouw , met een heleboel extra vlekken op het bed van ze zeilboot
Maarja veel plezier enzo aangezien het vrij duidelijk is dat je er toch wel gaat intrappen.
kijk! jij snap het!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:36 schreef VaLkyRie het volgende:
[..]
Jij hoopt stiekem over 20 jaar de dochter van TS tegen te komen![]()
Wij schelen 8, ook netjes, maar 30? Das veel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:35 schreef zoalshetis het volgende:
ik scheel 12 jaar met mijn meissie. geen probleem, het past gewoon.
Doe je niks aanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:37 schreef melanie_the_miss het volgende:
[..]
soms koel soms heet tja weer verandert in 14 jaar weleens.
Het kan zeker wel kwaadquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:37 schreef Daniel1976 het volgende:
Wat een gezeik hier over leeftijd strafbaar etc. Doe wat je moet doen, volg je hart. Kan geen kwaad. Je moet er alleen niet aan denken dat die relatie lang blijft bestaan want dat zit er niet in.
Nou, het kan dus wel...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:37 schreef Daniel1976 het volgende:
Wat een gezeik hier over leeftijd strafbaar etc. Doe wat je moet doen, volg je hart. Kan geen kwaad. Je moet er alleen niet aan denken dat die relatie lang blijft bestaan want dat zit er niet in.
Relatief misschien...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 13:36 schreef beelz het volgende:
Nee, het is een briljante redenatie van mijn kant.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |