Het heeft een andere bedoeling dan dmv tekst een boodschap overbrengen. De bedoeling is om op de muziek te dansen en zo aldoende in een soort van een trance(de staat van bewustzijn,niet de muzieksoort) op te gaan. Dat verklaart ook de voortdurende herhaling van beats. De goede luisteraar hoort echter dat er constant kleine veranderingen in de muziek plaats vinden.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 17:10 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik weet het niet. Ik luister 8 uur per dag, 5 dagen in de week KinkFM en daar komt ook redelijk wat Dance voorbij. Dance die zogenaamd dus "goed" zou moeten zijn. Chemical Brothers dus oa. Het doet me gewoon niets.
En dat heb ik dus al helemaal met house-achtige muziek. Het heeft niets vind ik. .Het doet boem, boem, bliep bliep en wat samples. Ik zie er geen enkele diepgang in, geen bedoeling geen inhoud.
10 min dezelfde beat en constant hetzelfde refreintje. Tja, ik zal het wel niet snappen dan.
[lui]werkt hij ook onder andere namen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:39 schreef Molluck het volgende:
Peter Gelderblom is een topproducer, maar dit vind ik idd ook echt eersteklas troep...
Henk Gelderblom.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:45 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik heet ook Gelderblom
Hij heeft een hoop remixen gemaakt samen met Rene Amesz en vormt samen met hem ook Underground Movement, verder geen bekende namen...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
[lui]werkt hij ook onder andere namen?
Rene Ameszquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:45 schreef Molluck het volgende:
[..]
Hij heeft een hoop remixen gemaakt samen met Rene Amesz en vormt samen met hem ook Underground Movement, verder geen bekende namen...
http://www.youtube.com/watch?v=jnmRekHHEp4quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:24 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Och, dat remixen wat kunnen toevoegen vind ik zeker, maar dit is echt een heel waardeloos iets, wat samples, wat bliepjes en een beatje, meer is het niet.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:25 schreef ScudRaket het volgende:
Mensen die top40 dance als trance bestempelen_!
Armin
Ja, die kan goed plaatjes draaien. Remixen van hem zijn ookMensen die plaatjes maken zijn (in de trance) bv M.I.K.E., Above & Beyond, Gabriel & Dresden Markus Schulz Andain etc. Minder bekend, maar daarom niet minder goed!
eerder zelfs, volgens mij draaide Johan Gielen een dergelijke remix op trance energie ergens in de trance-middeleeuwen. (2002/2003?)quote:
Dat zal dan vast een andere remix zijn geweest. Hij staat bij mij gewoon onder de naam "By The Way (Rene Amesz & Peterderblom Remix), jaar 2006.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
eerder zelfs, volgens mij draaide Johan Gielen een dergelijke remix op trance energie ergens in de trance-middeleeuwen. (2002/2003?)
enfin.
eeuwige "mijn muziekstijl is origineler" discussie![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:10 schreef Trigalti het volgende:
Vind et wel relaxt.. Met uitgaan dan!
Knap, hij komt namelijk gewoon uit 2007: http://www.discogs.com/artist/Peter+Gelderblomquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:29 schreef T-mo-T het volgende:
[..]
Dat zal dan vast een andere remix zijn geweest. Hij staat bij mij gewoon onder de naam "By The Way (Rene Amesz & Peterderblom Remix), jaar 2006.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |