Henk Gelderblom.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:45 schreef HenkBenzinetank het volgende:
Ik heet ook Gelderblom
Hij heeft een hoop remixen gemaakt samen met Rene Amesz en vormt samen met hem ook Underground Movement, verder geen bekende namen...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:40 schreef veldmuis het volgende:
[..]
[lui]werkt hij ook onder andere namen?
Rene Ameszquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:45 schreef Molluck het volgende:
[..]
Hij heeft een hoop remixen gemaakt samen met Rene Amesz en vormt samen met hem ook Underground Movement, verder geen bekende namen...
http://www.youtube.com/watch?v=jnmRekHHEp4quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:24 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Och, dat remixen wat kunnen toevoegen vind ik zeker, maar dit is echt een heel waardeloos iets, wat samples, wat bliepjes en een beatje, meer is het niet.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:25 schreef ScudRaket het volgende:
Mensen die top40 dance als trance bestempelen_!
Armin
Ja, die kan goed plaatjes draaien. Remixen van hem zijn ookMensen die plaatjes maken zijn (in de trance) bv M.I.K.E., Above & Beyond, Gabriel & Dresden Markus Schulz Andain etc. Minder bekend, maar daarom niet minder goed!
eerder zelfs, volgens mij draaide Johan Gielen een dergelijke remix op trance energie ergens in de trance-middeleeuwen. (2002/2003?)quote:
Dat zal dan vast een andere remix zijn geweest. Hij staat bij mij gewoon onder de naam "By The Way (Rene Amesz & Peterderblom Remix), jaar 2006.quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 12:47 schreef Prosac het volgende:
[..]
eerder zelfs, volgens mij draaide Johan Gielen een dergelijke remix op trance energie ergens in de trance-middeleeuwen. (2002/2003?)
enfin.
eeuwige "mijn muziekstijl is origineler" discussie![]()
![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 22:10 schreef Trigalti het volgende:
Vind et wel relaxt.. Met uitgaan dan!
Knap, hij komt namelijk gewoon uit 2007: http://www.discogs.com/artist/Peter+Gelderblomquote:Op zaterdag 18 augustus 2007 13:29 schreef T-mo-T het volgende:
[..]
Dat zal dan vast een andere remix zijn geweest. Hij staat bij mij gewoon onder de naam "By The Way (Rene Amesz & Peterderblom Remix), jaar 2006.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |