Dus vanmiddag herhaalt dit zich waarschijnlijk weer op mijn traject?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:14 schreef ruud.nl het volgende:
Officieel begint Lowlands vandaag, maar veel mensen gaan er al op donderdag heen ja.![]()
Jij bent dus duidelijk nog nooit daar geweest.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:47 schreef karr-1 het volgende:
Lowlands is zoiezo een grote verzamelplaats van hippie en boomknuffelaarvolk, dus je weet al precies wat voor mensen je er kunt verwachten. Lange haren, ongewassen en in smerige kleding. Niet mijn feestje dus.
Gelukkig geen homo'squote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:47 schreef karr-1 het volgende:
Lowlands is zoiezo een grote verzamelplaats van hippie en boomknuffelaarvolk, dus je weet al precies wat voor mensen je er kunt verwachten. Lange haren, ongewassen en in smerige kleding. Niet mijn feestje dus.
Nee ik ben er nooit geweest en nee ik ga er ook nooit naar toe ook. Als iemand dat leuk vind moeten ze dat vooral zelf weten, maar mij zie je er niet.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:48 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Jij bent dus duidelijk nog nooit daar geweest.![]()
O, en het sowieso!![]()
Kortzichtig maybe, maar mijn beeld wordt helaas wel bevestigd door de media en door de diverse mensen die er wel naar toe gaan en die ik voorbij zie lopen op werk enzo.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig geen homo's.
Oftewel: lekker kortzichtig zeg.
Het is een 3 daags festival, op een camping. Nogal logisch dat je er niet in je witte Prada broek en DG shirtje heengaat nee. Gewoon ouwe kloffie aan, met dit weer hou je toch niets droog.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:52 schreef karr-1 het volgende:
[..]
Nee ik ben er nooit geweest en nee ik ga er ook nooit naar toe ook. Als iemand dat leuk vind moeten ze dat vooral zelf weten, maar mij zie je er niet.
[..]
Kortzichtig maybe, maar mijn beeld wordt helaas wel bevestigd door de media en door de diverse mensen die er wel naar toe gaan en die ik voorbij zie lopen op werk enzo.
Paultjuuhhhhhhhhhhhquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:49 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gelukkig geen homo's.
Oftewel: lekker kortzichtig zeg.
Appelsapfilosofie!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:00 schreef Forkbender het volgende:
Als zij er niet onfatsoenlijk uit zouden zien, zou je er niet fatsoenlijk uitzien.
Belachelijke vent.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:57 schreef Arid het volgende:
Al een behoorlijk aantal festivals bezocht, en ja ook ik stonk.
Maar die tjappies die bandjes als een 'kunstobject' zien![]()
[afbeelding]
Zoiets dus!
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:06 schreef AcidBurner het volgende:
Nu moet ik wel zeggn, ik ga ook niet op een festival staan in mijn mooie witte broek en geklede schoenen hoor... dus ik snap TS niet goed ... je moet slechte klederen aan doen om naar een festivalweide te gaan...anders ben je niet goed bij je hoofd.Je kan beter zelf is gaan, want je klinkt als iemand die wel eens een verzetje kan gebruiken
Hmmmmmm. Appelsap.quote:
Prima bier is dat.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 09:10 schreef Razor21 het volgende:
...
Ze zaten ook nog van dat Aldi bier te drinken (goudkleurige halve liters).
...
Goudkleurige halve liters
....
Ik hou het lekker bij schuurfeesten...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:06 schreef AcidBurner het volgende:
Nu moet ik wel zeggn, ik ga ook niet op een festival staan in mijn mooie witte broek en geklede schoenen hoor... dus ik snap TS niet goed ... je moet slechte klederen aan doen om naar een festivalweide te gaan...anders ben je niet goed bij je hoofd.Je kan beter zelf is gaan, want je klinkt als iemand die wel eens een verzetje kan gebruiken
Daar komen alleen maar boeren. Voel jij je thuis daar dan?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:13 schreef Razor21 het volgende:
[..]
Ik hou het lekker bij schuurfeesten...![]()
En dit weekend uiteraard weer de kermis van Blaricum dus dat wordt weer lekker zuipen in de Ouwe Tak en Moeke Spijkstra![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |