Komt door dennis..quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:32 schreef STAP01 het volgende:
wat doet FOK! raar...

Bij mij is dat nachtcremequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:35 schreef STAP01 het volgende:
Heeft Nadai al haar nachtmake-up opgedaan? Dat vertelde ze aan Lieke. Ooit iemand van nacht make-up gehoord??????

ik denk dat we dit allemaal hebben.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:36 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jesus Mina is Fok oever de zeik of mijn PC.
Zo ziet het er uit, ook na tig keer F5

Tis bij mij nu weer goed.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
ik denk dat we dit allemaal hebben.![]()

Had ik ook, is alweer over.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:33 schreef tipsch het volgende:
huh, wat ziet fok eruit? css styles verdwenen?

en we gaan weer verder met : weet je wat ik niet begijp, als jij zegt ik voel dit voor jou, ik voel dat voor jou......quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:39 schreef rooie3 het volgende:
Ik wil jouw niet ga weg zegt mevrouw zeikstraal.
Wat een nepwijf die Nadia.Pia zadora is er niks bij.

Ze zei het met een glimlach. Kon nix niet zien, maar de camera wel. Ze kan dus gewoon echt niet acteren. Dan moet er maar wat echte terror tegen haar gescript worden, door nixquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:39 schreef rooie3 het volgende:
Ik wil jouw niet ga weg zegt mevrouw zeikstraal.
Wat een nepwijf die Nadia.Pia zadora is er niks bij.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |