En het maakt niet uit of B wel of niet in bed ligt. A moet dan in bed liggenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:23 schreef STAP01 het volgende:
Die idioot zegt doodleuk tegen Amanda: je zou om 23.45 uur in bed liggen (met andere woorden: je zou om 23.45 uur voor me klaar liggen)
Brian is een man die respekt heeft voor vrouwen.....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:23 schreef STAP01 het volgende:
Die idioot zegt doodleuk tegen Amanda: je zou om 23.45 uur in bed liggen (met andere woorden: je zou om 23.45 uur voor me klaar liggen)
Het ergste is nog, als ze wakker worden beginnen ze opnieuw!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:20 schreef Desii het volgende:
advies van Nada ri. Amanda
Je kan nu wel verder gaan met jezelf mooi maken, hij is nu toch al boos
Wie gaat zijn eigen nu zo opdoffen voordat je gaat slapen![]()
Niet doen!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:25 schreef Disana het volgende:
Ik zou bijna medelijden met Dennis krijgen. Bijna.
En als amandel daar gehoor aan geeft dan is ze nog dommer dan dat ik al dacht. Je wordt behandeld zoals je je laat behandelen vind ik.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:23 schreef STAP01 het volgende:
"Klein verschil"..geweld is iets wat Brian regelmatig toepast.....quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:25 schreef Anderkeertje het volgende:
Ik snap nu waarom Nadia Brian zo leuk vind. Ze houden allebei van de macht in hun "relatie"
Gelukkig niet helemaal.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:25 schreef Disana het volgende:
Ik zou bijna medelijden met Dennis krijgen. Bijna.
Hij hoeft zich er niet uit te lullen, hij moet gewoon Nadia eens op haar plaats zetten. Ze heeft goed naar het zeuren van Lieke geluisterd en Op dit moment overtreft ze haarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:27 schreef farceman het volgende:
Wat een niksnut die Dennis als hij zich hier niet ut kan lullen
ik neem aan dat dit een grap isquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:26 schreef cobain94 het volgende:
Amanda der haarproblemen vallen nog wel mee nadat je dit hebt gelezen..
http://www.haarweb.nl/forum/archive/index.php/t-725.html
Eindelijkweer eens een frisse wind door de relatie................quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:28 schreef STAP01 het volgende:
Het zou leuk zijn als Huub tijdens een leuk feestje even bij Nadia tussen haar benen gaat liggen!![]()
![]()
dat komt nog wel....Ik hoorde Nadia vandaag weer tegen Dennis zeggen: kom eens hier dennis, kijk me aan als ik iets zeg. Zo begon het bij B&A ookquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:27 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
"Klein verschil"..geweld is iets wat Brian regelmatig toepast.....![]()
Weet je wat het is... ik vind het vreselijk onbeschoft en krenkend als een partner, en zo mag je Nadia toch wel noemen, dwars over je hoofd over je gaat liggen klagen en afgeven.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Gelukkig niet helemaal.
[afbeelding]
Die gun ik nog niet eens een Fanta.![]()
Hij gaat het doen hoor, let maar op. Als het mag van achter tenminste......quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:28 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik krijg pas echt medelijden als hij de dates voor Nadia afzegt, maak je geen zorgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |