ze stopten wel bij een winkel. maar dat was een halte en reden vrolijk verder. heb ik de volgende maar genomen na het wisselen. kinderachtig gedoe. probeer het zelf maar eens.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:16 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Totdat ze stoppen bij een winkel en de persoon in kwestie wisselgeld kan gaan scoren...
Of, "Heb je niet kleiner?!" - "Jawel hoor, maar ik heb nog wat wisselgeld nodig..."
Accuzuur in zijn gezicht gooien.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:12 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ik heb alles geprobeerd, maar het mocht niet baten. en om nou echt boos te worden in een tram...
quote:
Heb het wel eens gedaan bij een winkel. En in een hotel, bij de bar. Wou die kerel dat ik ging wisselen, ik zei, daar zorg je zelf maar voorquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 08:18 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
ze stopten wel bij een winkel. maar dat was een halte en reden vrolijk verder. heb ik de volgende maar genomen na het wisselen. kinderachtig gedoe. probeer het zelf maar eens.
Ik sta ook wel eens achter de kassa, en dan noem jij mensen die dat doen laaggeschoold terwijl jij niet eens kan spellen.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:08 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
Waarom vargen kassamedewerkers dat altijd als je met groot geld betaalt, nee vieze laaggeschoolde losers anders betaal ik er heus wel mee want dan ben ik meteen van dat kut losgeld af.
nou nou nou 1 klein foutjequote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:18 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ik sta ook wel eens achter de kassa, en dan noem jij mensen die dat doen laaggeschoold terwijl jij niet eens kan spellen.
tssss. kan niet he!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 10:18 schreef Pascal86 het volgende:
[..]
Ik sta ook wel eens achter de kassa, en dan noem jij mensen die dat doen laaggeschoold terwijl jij niet eens kan spellen.
Nee, hoeft niet. Alleen krijg je best wel vaak bij een geldautomaat als je ¤ 50 pint, één briefje van 50.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:18 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
comeon als je iets van 3 euro afrekend hoef je toch niet met een briefje van 20-50 te betalen.
Niet gaan janken als je plotseling bij het afrekenen tegen zo'n BSOD staat aan te kijken omdat je pinpas een beetje gaar is.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:18 schreef Chr0nicle het volgende:
[..]
Tijd voor robots inderdaad die dit soort werk overnemen en geen irritante vragen stellen. Dan nog volledig digitaal geld en klaar zijn we (jaja we kunnen al pinnen ik weet het)
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:08 schreef Dr_Gonz0 het volgende:
Waarom vargen kassamedewerkers dat altijd als je met groot geld betaalt, nee vieze laaggeschoolde losers anders betaal ik er heus wel mee want dan ben ik meteen van dat kut losgeld af.
Ik heb em al een paar gelezen maar ik blijf toch elke x lachenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:43 schreef Sapstengel het volgende:
Je moet zo een briefje van 500 euro 50% verkleind kopiëren. Dan ga je naar de kassa en betaal je met de echte 500 euro. Als ze dan vragen: "Heeft u het niet kleiner?" pak je dat verkleinde kopie uit je portemonnaie.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:59 schreef MrManiak het volgende:
Sorry, kleiner dan 25 cm wordt hij toch echt niet
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 23:43 schreef Sapstengel het volgende:
Je moet zo een briefje van 500 euro 50% verkleind kopiëren. Dan ga je naar de kassa en betaal je met de echte 500 euro. Als ze dan vragen: "Heeft u het niet kleiner?" pak je dat verkleinde kopie uit je portemonnaie.
Haha, ja, en dan doet de verkoopster mee met het grapje, belt de politie dat er iemand met gekopieerde briefjes van 500 euro probeert te betalen en dan komt de rechter en die doet ook mee met het grapje en dat wordt lachen in de bak man, als de cipiers ook nog mee doen en zo!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 01:31 schreef Chuck_Norris het volgende:
[..]
Ik heb em al een paar gelezen maar ik blijf toch elke x lachen_!
Dan ben je ook meteen van het probleem af dat ze vragen om een kleinere hoeveelheid geldquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Iemand moet het doen. Net zoals jij je boodschappen moet afrekenen. Wil je goed geschoolde mensen dan betaal je hogere prijzen.
Schrijf je mee?
quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:16 schreef spone het volgende:
[..]
Dan ben je ook meteen van het probleem af dat ze vragen om een kleinere hoeveelheid geld![]()
Zo hé de humor spat eraf!quote:Op zaterdag 18 augustus 2007 16:52 schreef SynchroSteve het volgende:
Leuker nog:
* SynchroSteve] betaald lollie met briefje 50 euro[/me]
winkelier: heef u niet anders?
ik: jawel hoor [me=SynchroSteve geeft briefje van 100
Ja, wie weet krijg je wel een briefje van 87,67 terug als wisselgeld.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |