Misschien durft ie niet in opstand tegen de febo te komen...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:24 schreef Desii het volgende:
Nix: het is ook allemaal mijn schuld, ik steek toch voor 100% mijn hand in eigen boezem
wat is het toch een lulletje rozewater...... geef toch gewoon toe, dat je het alleen om de sex doet, dat wilde ze toch horen (een week gelee)
Seg het nu jonguh... je kan ut![]()
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:26 schreef Meganog het volgende:
Opeens komt ook de stemronde ter sprake...
Toevallig.
Dennis kan helemaal niet meer verklaren waarom hij zo nodig die datingdag wil doorzetten.
Volgens mij is de exit van Dennis in de planning.
Heel grappig, heb zojuist gestemd en de teller verandert niet van getal, blijft 3498, wat een sukkelsquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:27 schreef STAP01 het volgende:
Poll
Wie is jouw favoriete stel?
Brian en Amanda.47%
Huub en Lieke.40%
Dennis en Nadia.13%
3498 stemmen
Voorlopige uitslag op de 10 site.....
Wat is HOSquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:27 schreef BuffyJan het volgende:
Nadia: Wat boeit t jou nou wat Huub zegt.
Tja daar heeft ze inderdaad een punt
Dennix heeft extreme last van HOS
Oh nu interesseert t m echt geen moer. Maar toch gaat ie kijken of Huub aan t afluisteren is
attention whore?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:28 schreef hetbabbelaartje het volgende:
Van het begin af aan, heeft zij zich aan hem opgedrongen. Niet meer, niet minder.
Wat zal ze genieten van dit machtspel. En dan te bedenken, dat er duizenden ogen en oren mee kijken en luisteren. Drama queen is voor haar nog te zacht uitgedrukt.
Daar is een ander woord voor.....................
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:31 schreef miraculeus het volgende:
loopt elly nu met een koekenpan?
Ik druk een aantal keer f5 en er gebeurt idd niets.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:30 schreef Dark het volgende:
[..]
Heel grappig, heb zojuist gestemd en de teller verandert niet van getal, blijft 3498, wat een sukkels![]()
brainquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:35 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik druk een aantal keer f5 en er gebeurt idd niets.
Welke meid bij de fontein daar heeft zo'n eng giechellachje![]()
Brianquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:35 schreef STAP01 het volgende:
[..]
Ik druk een aantal keer f5 en er gebeurt idd niets.
Welke meid bij de fontein daar heeft zo'n eng giechellachje![]()
Ik heb bij hem altijd het idee dat hij het spel wel probeert te spelen en ook goed weet wat de "vijand" niet te weten mag komen, maar het gaat hem zo verschrikkelijk slecht af. Ten eerste doet hij niets, ten tweede komt wat hij toevallig doet erg nep over.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:34 schreef riri het volgende:
zogenaamd heeft dennis behoefte aan frisse lucht...hij is gewoon bang voor huub en wil niet dat hij ook maar iets hoort....hij is in alles alleen maar met het spel bezig...het gedrag van nadia is voor hem een kink in de kabel en daar praat hij zich niet uit...bij hem is eigenbelang het grootste belang
Maar mijn pc is nu wel een heel stuk trager, is dat normaal?quote:
heb ik geen last vanquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:38 schreef koppiesoep het volgende:
[..]
Maar mijn pc is nu wel een heel stuk trager, is dat normaal?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |