dat gevoel krijg je er idd bij.... en het ergste is nog wel... het trekt op nixquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:07 schreef farscapevr6 het volgende:
worden nu alle bewoners opgetrommeld om te zorgen dat nix tv kan scoren?
Tuurlijk denken ze dat en we zijn ook dom eigelijk,we blijven kijken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:08 schreef SIRA het volgende:
ik heb idd alles gevolgd
was ook met een knipoog zeg maar
maar denken ze nou echt dat wij zo stom zijn ... ??
Heeft ze al weer een keer recht in de camera gekeken?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:07 schreef miraculeus het volgende:
dramaqueen!
maar ze vraagt toch eventjes naar Brian, alle aandacht is nu toch al op haar
Of toneelhaakquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:08 schreef Desii het volgende:
[..]
dat gevoel krijg je er idd bij.... en het ergste is nog wel... het trekt op nix
Ach, we hebben even geleden al kunnen horen, dat ze van de FEBO ruzie moest maken met Dennis.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:07 schreef miraculeus het volgende:
dramaqueen!
maar ze vraagt toch eventjes naar Brian, alle aandacht is nu toch al op haar
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:09 schreef miraculeus het volgende:
100% 100% 100%
Jaap blijft er bijna in!
Wordt nog een hele tour om dit hele toneelstuk geloofwaardig te monteren...quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:10 schreef Kinga het volgende:
Ze hebben iig weer materiaal voor een uitzending.
LMAO ik vond em geweldig samengevat!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:11 schreef akveor het volgende:
oeps
dat is mooi nix naar huis!!!!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:12 schreef mootie het volgende:
Ah, de date is dus net voor de stemronde.
Door de Febo lemmingenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:13 schreef rooie3 het volgende:
Mieter toch op met die stemrondes.Alles word door die back up verpest.Ze werken toch niet.
Wat nou oeps, zoiets was het wel.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:11 schreef akveor het volgende:
oeps
Dan kunnen ze beter iets anders verzinnen.Er mag toch pas iemand uit als het mag van hun.Dus al die back up is niet nodig.Gooi dat er maar uit en iedereen kan vrij zijn dingen doen.quote:
Jaaaaa please!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:14 schreef Dark het volgende:
Dennis vraagt aan Jaap of het date gebeuren net voor de stemronde is.
Jaap zegt - JA
Misschien wil de FEBO op een (on)elegante manier van Dennis af, net zoals bij IDOLS en POPSTARS the rivals.
prima samengevatquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:15 schreef akveor het volgende:
Ik hoop dat ik het in de OP een beetje goed samengevat heb.
Perfect!quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:15 schreef akveor het volgende:
Ik hoop dat ik het in de OP een beetje goed samengevat heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |