Waar verdien ik het aan.
Jullie topic-verhaal volg ik niet helemaal. Ik vind het in ieder geval leuk om reacties te krijgen, dat wel. Verder schrijf ik gewoon maar iedere dag als een bezetene een stuk.
Groeten Nico, en bedankt voor reactie.
quote:
op 10-17-1999 om 02:42 AM schreef Hunter het volgende:
Ik ben het met Gaby eens: je moet je columns in 1 topic plaatsen zodat ze bij elkaar blijven en gemakkelijk nog eens zijn na te lezen!
[Dit bericht is gewijzigd door doordevil (Datum 17 Oktober 1999).]
hongerig vraag ik me af of er nog andere plekken in de wereld zijn (op internet, kranten, boeken, tijdschriften, etc) waar we kunnen genieten van jouw uitlatingen, geen voorkeur voor onderwerp. Zo niet, ga dat dan direct regelen! je bent al verzekerd van een groep fans, wellicht binnenkort de fanclub "doordevil voor premier"? Maar nu schrik ik je natuurlijk af.
eindelijk heb ik dan het ultieme en definitieve excuus gevonden om de uitzendingen van BB te blijven volgen. Vanaf de eerste uitzendig heeft mijn geweten geworsteld met de vraag of ik wel door kijkgedrag aan dit programma moest bijdragen. Nu kan ik eindelijk weer met een gerust hart slapen. Ik moet wel kijken, om te weten waar jij het in je verhalen over hebt.
bedankt
Bedankt voor je leuke reactie.
quote:
op 10-17-1999 om 09:49 AM schreef phileine het volgende:
doordevil, het zal je zo langzamerhand gaan vervelen, maar je stukken zijn echt briljant.hongerig vraag ik me af of er nog andere plekken in de wereld zijn (op internet, kranten, boeken, tijdschriften, etc) waar we kunnen genieten van jouw uitlatingen, geen voorkeur voor onderwerp. Zo niet, ga dat dan direct regelen! je bent al verzekerd van een groep fans, wellicht binnenkort de fanclub "doordevil voor premier"? Maar nu schrik ik je natuurlijk af.
eindelijk heb ik dan het ultieme en definitieve excuus gevonden om de uitzendingen van BB te blijven volgen. Vanaf de eerste uitzendig heeft mijn geweten geworsteld met de vraag of ik wel door kijkgedrag aan dit programma moest bijdragen. Nu kan ik eindelijk weer met een gerust hart slapen. Ik moet wel kijken, om te weten waar jij het in je verhalen over hebt.
bedankt
quote:
op 10-17-1999 om 09:39 AM schreef doordevil het volgende:
Al mijn stukken zijn door iemand verzameld en te lezen op http://listen.to/nicodijkshoorn
<snip>
Ik heb ze ff achter elkaar gelezen, en pas nu, een klein half uur later, ben ik weer in staat om normaal te typen.
HULDE!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |