Lukt wel.quote:
Amsterdam-Bos en Lommer, schat ik zo in.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:32 schreef chibibo het volgende:
Naar welk exotisch oord ga je deze keer?
Ierland is érg mooi.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:16 schreef Cynix ® het volgende:
Ik heb wel hoogtevrees, maar géén vliegangst.
* Cynix ® zit over een klein maandje een weekje in Ierland.
Ja, komt precies overeen:quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:42 schreef golfer het volgende:
[..]
Amsterdam-Bos en Lommer, schat ik zo in.
Dat doe je netjesquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:51 schreef static het volgende:
[..]
Ja, komt precies overeen:
[afbeelding]
We beginnen bij het vliegveld van Dublin en reizen dwars door Ierland.quote:
Welnee. Static en stoppen?quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 18:34 schreef tong80 het volgende:
Stop je met modden ? Ik snap het niet helemaal ?
Voor wat?quote:
Je hebt toch wel een functie waarbij jij kan bepalen of FOK! van de blacklist afgaat ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:42 schreef static het volgende:
Nou?
Ga weer 3 + 3 maanden naar het buitenland, geen idee hoe de internetverbinding is daar aangezien veel op de blacklist staat, waarbij ik me 'fok' ook kan voorstellen.
Doe lief tegen CG, ok?
Dubai heeft ook hoogstaande technolochie op het gebied van razendsnel internet en is niet alleen voor de elite dus je kunt gewoon met je eigen laptopje (die heb je al voor rond de ¤500) gewoon FOK! blijven bezoeken als je met de minibar bezig bent. Scoor nu meteen eens een leuk vrouwtje en beloof die gouden bergen en neem d'r mee naar Nederland.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:42 schreef static het volgende:
Nou?
Ga weer 3 + 3 maanden naar het buitenland, geen idee hoe de internetverbinding is daar aangezien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |