oja, mijn god... de vertrouwde stem van danny verbiest waar ik zo gehecht aan was als kind, die nu word verkankert door dezelfde klootzak die "big" van "big en betsy" doetquote:
hé? de stem van cartman word toch gewoon door matt/trey gedaan?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:42 schreef Biogarde het volgende:
Cartman. Die hebben ze ergens in Seizoen 5 geloof ik veranderd![]()
even snel een seizoen 1&2 ep erbij gepakt en eentje uit seizon 10, hij is anders.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:43 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hé? de stem van cartman word toch gewoon door matt/trey gedaan?
Neukenquote:
Meowth! !quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:59 schreef JunkStyle_MusicAddict het volgende:
Jaa of die stem van die Pokémon Kat..(Hoe de fuck schrijf je die naam-anyway) Die pratende bedoel k..
Thankxz You're Greatquote:
Maar die man was toen toch ook overleden toch.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:06 schreef Adelante het volgende:
Dagobert Duck had in de latere Ducktales afleveringen ook opeens een andere stem
Dat valt me van je tegenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:09 schreef Canisfire het volgende:
[..]
Maar die man was toen toch ook overleden toch.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 00:24 schreef JunkStyle_MusicAddict het volgende:
Heee Wat?? TEKENFILMS ZIJN HIP,,i'm diggin them:D
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |