lui?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:16 schreef Geqxon het volgende:
Weet iemand wat negers met kip hebben?
Ik liep vandaag een KFC in Amsterdam binnen. En daar zaten gewoon alleen maar negers! Zelfs het personeel, op de bedrijfsleider na.
Maar wat hebben negers nou met kip? Door de bouw van hun kaak? Omdat ze zo'n grote neus hebben? Is dit de ware rede waarom negers groot geschapen zijn? Of is dit juist de rede dat negers zo vreselijk lui zijn?
je bent nog nooit een mac kfc of burger king binnen geweest?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:27 schreef LudoSanders het volgende:
Het personeel van zulk soort toko's is altijd buitenlands toch?
Ik ben dan ook maar naar de McDonalds gegaan. Daar hebben ze tenminste goed personeel.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:29 schreef Geniuz_Nerd het volgende:
[..]
lui?
GA KOKEN KFC WANNABE PAUPER NEGER
moest wel alleen al lachen om je ttkern van waarheid enzo
Ik kom voornamelijk big momma's tegen, ik zal ze wel aantrekken ofzo.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:30 schreef RijstNatie het volgende:
[..]
je bent nog nooit een mac kfc of burger king binnen geweest?
leef je in een fries dorp?
check de benen van de voorste...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:38 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat zijn geen negers?
Gewoon zoeken op Thugs je weet !quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:33 schreef SadKingBilly het volgende:
Knoflook, wat een naar stel wannabe-negers. Waar heb je die in vredesnaam vandaan? (hoewel die hoer in het midden me wel bekend voorkomt)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |