quote:
Opdonderdag 16 augustus 2007 23:08schreef joomen het volgende:Vuurwerk van Brazilie was leuk. Om 23uur zou dan Duitsland komen...... Tenminste, dat denkt iedereen...
Nu was ik even met mn vrouw aan het schuilen voor de miezerregen en om 22.35uur liepen we naar buiten. Blijkt dat ze Duitsland zomaar even een half uur verplaatsen naar 22.30 uur.
Dit zullen ze wel hebben omgeroepen, maar die hele omroepinstallatie is niet te horen vanaf het strand, en op de boulevard nogal zacht...
Dus al die mensen die nu daar voor niets staan...
Jammer hoor, 23 uur is 23 uur, en niet op het laatste moment even verplaatsen om wat voor reden dan ook.:(
waar was je in godsnaam aan het schuilen dan
![]()
in een stampende disco ofzo? ik woon in archipel, en ik hoor het vuurwerk vanaf hier. Dus lijkt me bizar dat je niet heb kunnen horen zo van: "hé ze beginnen alweer!"
En aangezien je je om elf uur vanavond pas hebt geregistreerd (althans deze usernaam) betekend dat wanneer je om 22:35 nog op het strand was, je heel dicht bij woont.
- van strand naar boulevard: 5 tot 10 minuten,
- thuiskomen, pc opstarten account aanmaken: ook 5 min tot 10 min.
Ergo: reistijd strand - huis = max 15 minuten... ong. net zoveel als ik dus (uitgaande van een auto)
Jankerd.
Btw: morgen weer twee shows, en zaterdag ook weer twee shows. En ik waarschuw vast: als het te veel regent gaat het zelfs helemaal niet door. Reis je dus max een kwartier voor jan lul naar het strand.