abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 16 oktober 1999 @ 22:50:00 #1
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_201709
Dit las ik op de Fok! Main site:
http://www.fokzine.net/bb.fok?nid=34

Halma.nl zegt wellicht een nieuw big brother schandaal aan het licht gebracht te hebben.
Ze hebben een BBspy screenshot waarop 9 mensen te zien zijn in het huis.
Erg overweldigend is het bewijs niet, maar als het waar is, dan betekent dit dat veronica de boel weer loopt te flessen.
Persoonlijk weet ik niet wat ik er van moet geloven, ik zoe veronica er best voor aan, maar zo'n screendump is nou niet direct moeilijk te vervalsen.

Ik zit een beetje te kijken maar het is allemaal moeilijk te zien.

1. Karin
2. Maurice
3. Bianca (?)
4. Ruud
5. Willem
6. Mona
7. Sabine
8. lange vlecht (karin again)
9. Bart

De streams lopen niet helemaal synchroon met elkaar en het kan dus goed zijn dat er in 1 minuut iemand uit de ene stream naar de andere is gelopen. Dan lijkt het wel 9 man.. maar ja.. Het is en blijft V..

No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_201710
Op de stream van de keuken zijn al 6 man te zien: 4 aan tafel en 2 aan het aanrecht. Dan kom ik in totaal dus aan 10.
Het zou zelfs kunnen dat er op de stream van de slapkamer ook op het achterste bed iemand zit (wit shirt).

Het zal dus wel meevallen met die oplichterij

pi_201711
Volgens mij is Sabine degene die twee keer in de streams te zien is. De theorie m.b.t. het in- en uitlopen van een ruimte/stream kan dan wel kloppen. Denk ik.

Wanneer gebeurt nu echt eens wat?

pi_201712
je kan als maker van deze screen shot natuurlijk ook uit meerdere screenshot 1 maken en dan niet manupuleren in de shots zelf maar wel in welke vier je in de bb spy zet..toch en dat de streams niet gelijk lopen weten we allemaal dus het zal wel gewoon heel onschuldig zijn dit..geen paniek denk ik
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
http://www.kidsplanet.nl
  zaterdag 16 oktober 1999 @ 23:29:00 #5
81 JayTaph
The king (als in rolletje)
pi_201713
Ik paniek nooit...
No point in mentioning these bats, I thought. Poor bastard will see them soon enough.
pi_201714
ik denk dat het gewoon een niet gelijk lopen van de streams is...sabine moet ook nog ergens zijn?
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
pi_201715
Het lijkt me verstandig om voordat je V gaat beschuldigen (ach waarom ook niet) eerst even goed je bewijsmateriaal onderzoekt. Volgens mij zijn er in de 4 streams namelijk nog meer dan 10 mensen zichtbaar.

Daar mijn scherpheid me in de steek laat (door overmatig Omo-gebruik) kan ik niet helemaal duidelijk iedereen herkennen, maar ik zie duidelijk iemand in de keuken staan met een witte broek. Deze persoon zit ook op de bank.

Tevens zie ik Sabine over de tafel gebukt staan én op de bank zitten. Ik moet me er daarom bij aansluiten dat de streams niet helemaal gelijk lopen.

Waarschijnlijk worden de streams gelijkgetrokken nadat die prutser van V weer zo'n irritant Boxman filmpje hebben laten voorbij vliegen.

Om nog even op dat laatste terug te komen. Wat een ruksite zeg (Boxman). Laat ze, voordat ze met reclame beginnen eerst maar eens hun site goed op orde hebben en meer dan die 10 cd's die ze nu hebben aanbieden.

En rook gerust een sigaar. Wat een slogan zeg!

Met Colombiaanse groet !

--- En snuik gerust een lijntje ----

-- Snuift goed weg --

pi_201716
Duh. Ik heb duplicaat Barts gezien in de streams (wat is het meervoud van Bart?). Duh.

Ik zou als bewijsmateriaal van alles in elkaar kunnen draaien, maar daar heb ik het nu te koud voor. Een screenshot van de streams met een Maurice die arriveert en een Maurice die nog net even aan Karin zit in de huiskamer? Bart met een snor? En veel pijltjes met namen en nummertjes.

Wat zou ik er trouwens voor geven als de echte Rolf X. Wouters zich hier in het forum mengt. Echter hoe kan iemand als hij zich ooit authentificeren ten opzichte van ons, niet bekende Nederlanders? Op tv inloggen, het aanmelden van zijn UserName uitzenden op de buis? Zullen we als die UserName verschijnt dan rustig aannemen dij hij als betrokkene zich eens hier laat zien? Ik ben wel benieuwd naar Rolf X up close and personal.

Van Rolf X. Wouters - 16 Oktober 1999 @ 23:46 neem ik voor de gein even aan dat het iedereen is behalve de echte Rolf X. Wouters die zo slim carrière aan het maken is op onze televisie.

Klik hier voor de FOK!smiley verzamel site

pi_201717
eind conclussie allemaal onzin en weer paniek echt voor helemaal niks...hopen dat peter O van planet het niet gezien heeft
*^*^*^*^*^*^*^*^*^*
bigbrother voor kids
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')