maar wij zijn er toch?quote:
evengoed blijft het spannend. maar ja, het is nog niet zover...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja, zo leer je de dialecten welMijn kennis ervan is passief, spreken kan ik het niet.
Groningen is gelukkig een vriendelijke en overzichtelijke stad om een kind naar school te sturen.
Mijn klassen zitten vol.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:36 schreef mootie het volgende:
Wij zijn ook nog hard op zoek naar een goede kleuterschool voor onze jongste poes, ze is bijna 1.
gaat die nog nietquote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:36 schreef mootie het volgende:
Wij zijn ook nog hard op zoek naar een goede kleuterschool voor onze jongste poes, ze is bijna 1.
Moby is 4...... en woont nog steeds thuis...... die jongens blijven tegenwoordig gewoon tot hun 30e hangen.quote:
een tijdje bij martin gaus op internaat misschien?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Moby is 4...... en woont nog steeds thuis...... die jongens blijven tegenwoordig gewoon tot hun 30e hangen.![]()
Ik schop Schumpie van ongeveer 12 en Jiepie van ongeveer 8 gewoon de tuin in. Ik snap alleen niet dat ze steeds weer door het luikje binnen komen... ik bedoel, aardige buren genoeg.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:38 schreef mootie het volgende:
[..]
Moby is 4...... en woont nog steeds thuis...... die jongens blijven tegenwoordig gewoon tot hun 30e hangen.![]()
Je had ook om een uur of 4 moeten beginnen!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:39 schreef Leandra het volgende:
Willen jullie er terwijl ik weg ben even over nadenken wat ik niet goed doe??
Ik ben in een half uur gedouched, omgekleed, gekapt en gemake-upped... als ik de dagelijkse show op de streams bekijk dan denk ik dat ik iets niet goed doe...
Gaarne verneem ik uw antwoord hier danwel per PM, dan heb ik wat te lezen als ik terug ben![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:39 schreef mootie het volgende:
[..]
We hebben haar thuis lesgegeven, maar het is nu tijd dat ze met andere kindjes leert delen.
Moby gaat ook wel buiten spelen, maar een eigen huis en een baan zoeken, ho maar. En maar teren op onze zak.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:40 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik schop Schumpie van ongeveer 12 en Jiepie van ongeveer 8 gewoon de tuin in. Ik snap alleen niet dat ze steeds weer door het luikje binnen komen... ik bedoel, aardige buren genoeg.
heb je wel genoeg getangd?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:39 schreef Leandra het volgende:
Ik ben in een half uur gedouched, omgekleed, gekapt en gemake-upped... als ik de dagelijkse show op de streams bekijk dan denk ik dat ik iets niet goed doe...
Gaarne verneem ik uw antwoord hier danwel per PM, dan heb ik wat te lezen als ik terug ben![]()
![]()
dat jij daadwerkelijk ergens heengaat daarna?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:39 schreef Leandra het volgende:
![]()
de fondue van familie W is in goede aarde gevallen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:42 schreef Ian_Nick het volgende:
*Burp...
Mensen zijn sukkels.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 22:42 schreef mootie het volgende:
[..]
Moby gaat ook wel buiten spelen, maar een eigen huis en een baan zoeken, ho maar. En maar teren op onze zak.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |