abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52434336
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 21:22 schreef Disana het volgende:

[..]

En een mod die er helaas in meegaat.
[..]

En als het dan toch over passief-agressieve een-tweetjes gaat, dan vraag ik me als voorheen redelijk bijdragende COSser toch wel af waarom dit wel zonder slag of stoot kon:

DGK [COS # 2176] Waar we wachten tot Nadia kotst
Kom op Disana, ouwe koeien in de sloot laten!!! GEwoon opnieuw beginnen of totaal negeren dat werkt het best!!!! Hoe meer mensen erop ingaan hoe langer zoiets duurt.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_52434355
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 21:24 schreef Disana het volgende:

[..]

Het is trouwens minimaal een een-drietje, en maak je geen zorgen, ik ga me daar niet in begeven.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 21:24:57 #203
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52434358
Ik stoorde me tot vandaag nog niet eens zo aan de enorme overkill aan posts van een bepaalde user, ik kan echter wel begrijpen dat sommige anderen dan wel doen, en ook waarom....

Maar dit soort dingen kots ik dus echt op om even in de infantiele sfeer te blijven die aan een bepaald aantal users kleeft.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  † In Memoriam † donderdag 16 augustus 2007 @ 21:25:27 #204
137949 Disana
pi_52434374
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 21:24 schreef petraa het volgende:

[..]

Kom op Disana, ouwe koeien in de sloot laten!!! GEwoon opnieuw beginnen of totaal negeren dat werkt het best!!!! Hoe meer mensen erop ingaan hoe langer zoiets duurt.
Zie jij mij nog posten in deze COS? Ik negeer het toch?

Maar dat wil niet zeggen dat ik het toejuich wat daar boven tafel komt.
pi_52434396
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 21:24 schreef Leandra het volgende:
Ik stoorde me tot vandaag nog niet eens zo aan de enorme overkill aan posts van een bepaalde user, ik kan echter wel begrijpen dat sommige anderen dan wel doen, en ook waarom....

Maar dit soort dingen kots ik dus echt op om even in de infantiele sfeer te blijven die aan een bepaald aantal users kleeft.
Zou het ook niet zo kunnen zijn, dat we te lang op elkaars lip zitten!! Soort gevalletje DGK, maar dan hier op FOK. BB duurde nooit zolang en daardoor ging je je ook niet zo snel irriteren aan mensen!
  donderdag 16 augustus 2007 @ 21:27:44 #206
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52434431
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 21:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Zou het ook niet zo kunnen zijn, dat we te lang op elkaars lip zitten!! Soort gevalletje DGK, maar dan hier op FOK. BB duurde nooit zolang en daardoor ging je je ook niet zo snel irriteren aan mensen!
Ik weet niet hoor, ik post in DGK vanaf COS # 6 en SC # 1, en de users waar ik me voornamelijk aan erger zijn niet degenen die ook al in die COSsen en SC's voorkwamen...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_52434446
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 21:26 schreef petraa het volgende:

[..]

Niet alleen in DGK, maar ook hier gaan egootjes opspelen.
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
Voor alle Huubjes:http://www.beleven.org/feest/onnozele_kinderen/
  donderdag 16 augustus 2007 @ 21:29:14 #208
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52434471
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 21:28 schreef FdW het volgende:
[..]
Niet alleen in DGK, maar ook hier gaan egootjes opspelen.
Ach ja.. je hebt overal Amanda's en Nadia's die gelijk denken dat de wereld van hun is...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_52434485
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 21:27 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik weet niet hoor, ik post in DGK vanaf COS # 6 en SC # 1, en de users waar ik me voornamelijk aan erger zijn niet degenen die ook al in die COSsen en SC's voorkwamen...
Okee, ik heb in het begin niet gepost omdat ik DGK niet echt boeiend vond. Maar iid zijn er mensen waar ik me ook aan irriteer, maar we zijn allemaal verschillend, andere humor, andere visie op dingen. Moet toegeven dat er de laatste tijd teveel op de persoon wordt gespeeld en dat irriteert me. Maar goed tis maar een tv programma en ben al meer afstand aan het nemen.
pi_52434503
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 21:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ach ja.. je hebt overal Amanda's en Nadia's die gelijk denken dat de wereld van hun is...
Nou ja, zo bedoel ik het niet. Jij hoeft je toch niet met die 2 snollen te vereenzelvigen?
''Alle Menschen werden Brüder'', Ode an die Freude. (geen associatie met Freudenhaus dgk)
pi_52434557
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 21:30 schreef FdW het volgende:

[..]

Nou ja, zo bedoel ik het niet. Jij hoeft je toch niet met die 2 snollen te vereenzelvigen?
Ik ga Hero's kijken!!! Latersssssssssssssssss
  donderdag 16 augustus 2007 @ 21:33:02 #212
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52434563
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 21:30 schreef FdW het volgende:
[..]
Nou ja, zo bedoel ik het niet. Jij hoeft je toch niet met die 3 snollen te vereenzelvigen?
Ik hoef me met niemand te vereenzelvigen... ik ben zelf vrouw genoeg om het wel aan te kunnen, en dan hoef ik dus ook niet heel triest een ander voor mijn karretje te spannen om nog een keer te kunnen roepen hoe zielig ik ben.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_52434674
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 21:33 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik hoef me met niemand te vereenzelvigen... ik ben zelf vrouw genoeg om het wel aan te kunnen, en dan hoef ik dus ook niet heel triest een ander voor mijn karretje te spannen om nog een keer te kunnen roepen hoe zielig ik ben.
Niet huilen..
  donderdag 16 augustus 2007 @ 21:40:16 #214
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52434721
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 21:38 schreef FdW het volgende:
[..]
Niet huilen..
Ik huil niet hoor... er gebeurt op FOK! niets dat dat zou rechtvaardigen... maar misschien kun je een paar andere dames een troostende schouder bieden? Die kunnen het vast wel gebruiken...
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_52434747
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 21:40 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ik huil niet hoor... er gebeurt op FOK! niets dat dat zou rechtvaardigen... maar misschien kun je een paar andere dames een troostende schouder bieden? Die kunnen het vast wel gebruiken...
Dag lieverd...
  donderdag 16 augustus 2007 @ 21:42:47 #216
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52434767
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 21:41 schreef FdW het volgende:
[..]
Dag lieverd...
Ga je weg?? Met je troostende schouder naar Amanda en Nadia?? Have fun
Wullie bin KOEL © Soneal
  donderdag 16 augustus 2007 @ 21:43:28 #217
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_52434784
zo, ik ben weer helemaal op de hoogte!

ik mis het good old beschimp- topic . en dat iedereen dat begreep.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 21:46:11 #218
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52434843
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 21:43 schreef debuurvrouw het volgende:
zo, ik ben weer helemaal op de hoogte!

ik mis het gooed old beschimp- topic . en dat iedereen dat begreep.
Ja ach... [DGK] Hi-Ha-Hooligans #9 was idd geschikter geweest, maar gezien het gros het verschil tussen de COS en de SC al niet begrijpt vermoed ik dat het te lastig was geweest om ze uit te leggen dat er ook nog een hooli topic was waar met een glimlach (als een boer met kiespijn) nog meer gezegd kan worden...

Voornamelijk omdat een stukje zelfreflectie de meesten volstrekt vreemd is.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_52434874
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 21:46 schreef Leandra het volgende:

[..]

Ja ach... [DGK] Hi-Ha-Hooligans #9 was idd geschikter geweest, maar gezien het gros het verschil tussen de COS en de SC al niet begrijpt vermoed ik dat het te lastig was geweest om ze uit te leggen dat er ook nog een hooli topic was waar met een glimlach (als een boer met kiespijn) nog meer gezegd kan worden...

Voornamelijk omdat een stukje zelfreflectie de meesten volstrekt vreemd is.
Wat moet jij ongelukkig zijn tussen al die dombo's
  donderdag 16 augustus 2007 @ 21:48:59 #220
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_52434910
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 21:47 schreef FdW het volgende:
[..]
Wat moet jij ongelukkig zijn tussen al die dombo's
Gelukkig zitten er een paar bij met een IQ van ruim boven de 120, zodat ik me nog een beetje thuis voel...

Helaas hebben de <100 IQ's een grotere bek...
Wullie bin KOEL © Soneal
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')