quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:41 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
wees blij dat je nu niet meer jong bent motherfucker
Dat zeiden dezelfde mensen op jouwn leeftijd toen jij ook klein was.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:39 schreef floris.exe het volgende:
Het stemt mij zeer droevig. De jeugd van tegenwoordig bedoel ik. Vroeger, toen ik nog jong was, toen hadden we respect voor onze medemensen, van jong tot oud. Nu is dat niet meer. Jongeren kennen geen respect. Als iets ze niet zint, steken ze het met een mes of maken ze het kapot. Het beangstigt mij dat ik straks, wanneer ik bejaard ben, afhankelijk wordt van deze generatie van likmiehetvessie. Toen wij vroeger jong waren, zaten we 's avonds bij vader en moeder rond de kachel liedjes te zingen en spelletjes te spelen. Tegenwoordig zuipt de jeugd zich klem en rookt zich de longkanker.
Nee, waar moet het heen met de jeugd van tegenwoordig.
Nu is dat anders. De jeugd is bedreigend. Ze zijn geweldadig en onbetrouwbaar.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Dat zeiden dezelfde mensen op jouwn leeftijd toen jij ook klein was.
maar niet op een forum.
LOSER gelukkig ben jij ook mee veranderd met de ouderen, zeiken en zeiken en nog eens zeiken.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:42 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Nu is dat anders. De jeugd is bedreigend. Ze zijn geweldadig en onbetrouwbaar.
Dat gevoel heb ik ook vaak. Ik had gehoopt dat ik dat pas ging hebben als ik als 60-jarige pre-bejaarde naar de biljart zat te kijken op tv, helaas is het iets vroeger dat ik dat gevoel al heb...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:39 schreef floris.exe het volgende:
Nee, waar moet het heen met de jeugd van tegenwoordig.
En dan? Dan moet ik als oude bejaarde blijven doorwerken of hopen dat ik het geluk heb niet meer te hoeven werken door hulp van familie of een financiële meevaller? Het lijkt mij verschrikkelijk om als 75-jarige nog een poot uit te moeten steken. Dan wil ik heerlijk bij een kacheltje die goede oude tijd herdenken.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:43 schreef AtheistArmy het volgende:
tja dat is eenmaal de tol die je betaald als je kinderen te lang naar MTV laat kjiken...
Maar maak je geen zorgen als jij de pensoienleeftijd hebt bereikt is ons sociale vangnet al volledig vernietigd door gelukszoekers en beroepswerklozen....
Dat dacht ik ook kerel.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:43 schreef Maikuuul het volgende:
Ik d8 aan de jeugd van tegenwoordig - Shenkie
Koetjesrepen in me huis,
Koetjerepen in me vacht,
Koetjesrepen in me buik ,
Koetjesrepen komen hard,
Lijkt mij niet de bedoeling. We zijn hier met een doel op aarde.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:44 schreef OldJeller het volgende:
kut TS, met je droevige topics, stap uit het leven ofzo.
[afbeelding]
Zoveel mogelijk zeik topics openen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:45 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Lijkt mij niet de bedoeling. We zijn hier met een doel op aarde.
Dan heb ik 1 belangrijke tip; pensioenverzekering nemen, want het zal er niet goedkoper op worden. Ik ben er dit jaar ook mee begonnen...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:44 schreef floris.exe het volgende:
Dan wil ik heerlijk bij een kacheltje die goede oude tijd herdenken.
Wat is jouw doel hier dan, zeikhoer?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:45 schreef floris.exe het volgende:
[..]
Heb ik gelukkig al geregeld... ik ben dus bezig met het opbouwen van een pensioen, maar zal het uiteindelijk genoeg zijn?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:46 schreef Athmozz het volgende:
[..]
Dan heb ik 1 belangrijke tip; pensioenverzekering nemen, want het zal er niet goedkoper op worden. Ik ben er dit jaar ook mee begonnen...
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:47 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Wat is jouw doel hier dan, zeikhoer?
Zoveel mogelijk zeik topics openen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:45 schreef floris.exe het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |