Precies dezelfde situatie ja.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:17 schreef -moppie- het volgende:
Zielig hoor maar je moet je gewoon niet weg laten sturen!
Gisterochtend had ik de kapper gebeld en gevraagd hoe laat ik er uiterlijk moest zijn om mijn haren te laten verfen.
Nou, dat was die dag om 15.00 uur. ik was netjes om 15.00 uur daar en toen werd er gevraagd of het de enige optie deze week voor mij was om naar de kapper te gaan, want het was zo druk en meneer de kapper had een snotneus....
Ik had 2.5 uur vrijgenomen, ben je netjes op tijd en dan dat.....
Ben rustig gebleven en gezegd dat ik 's ochtends had gebeld en vrij had genomen... Uiteindelijk, een dikke 2 uur later liep ik weer naar buiten met een nieuwe kleur in mijn haar.
Zijn ze helemaal gek geworden......![]()
Er stond dat je daar moest zijn voor inschrijf dingen, en ja had wel door moeten vragen eigenlijkquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:22 schreef octopussy het volgende:
inschrijfformulieren kan je volgens mij altijd wel krijgen. Was je wel bij de goede balie (CSU)?
En het is dan wel HBO, maar het wordt toch wel moeilijk voor je als je je zo passief opsteld. Vraag door, speel op ze in, kijk eens heel erg lief. Ze hebben die inschrijfformulieren heus wel ergens liggen. Desnoods gaan ze zelf maar even rondbellen bij wie ze in het kantoor liggen.
Als ik het goed begrepen heb moet je je aanmelden bij de IB groep en bij de HHS en je dan inschrijven bij de hhs.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:43 schreef LudoSanders het volgende:
Inschrijven doe je via de IB Groep toch?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |