Omdat je maat(waarschijnlijk jij zelfquote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:22 schreef Mr-Fluffy het volgende:
maat van me liet eens een halve liter van dat tafeltje afflikkeren.. die was NET open en rolde het hele treintoestel door..
Nee bier !! , heel nat spoor door gangpad.. beetje jammer.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:02 schreef remlof het volgende:
[..]
Die zijn zielig omdat ze lauw bier drinken. Op het station (en soms ook in de trein) verkopen ze het gewoon gekoeld
iemand die het in veel gevallen het er niet uit vind zienquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:45 schreef devvertje het volgende:
'Doe eens niet. '
wie ben jij om te bepalen wat mensen wel of niet moeten doen
Wat word het volgende, ga je straks lopen zeiken (na dit rookbeleid..) dat er in cafe's geen alchol meer geschonken moet wordenquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:02 schreef outcast_within het volgende:
[..]
iemand die het in veel gevallen het er niet uit vind zien
het volgende.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 02:08 schreef devvertje het volgende:
[..]
Wat word het volgende, ga je straks lopen zeiken (na dit rookbeleid..) dat er in cafe's geen alchol meer geschonken moet worden
(fyi: ik rook niet, en als ik 1 biertje per week drink is het veel -> maar waar ik een tering hekel heb is van die huillies die zich teveel met anderen bemoeien.. )
WTFquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 01:01 schreef ogjelle het volgende:
ik heb nu een hoop reacties gelezen. dit is wat ik ervan vind.
[knip]
en met de nieuwe horeca wet volgend jaar gaat iedereen massaal stoppen met roken en zal het roken minder worden dus 1 rookcabine per trein is voldoende. de diehards zullen nooit stoppen met roken
quote:dus de nuchtere heb een kutjeugd en mist eigelijk 15 a 20 jaar van zijn leven en moet het doen met een vieslelijk tering viswijf
en de normale mens mist gemiddelt 3 jaartjes maarjah...... heb een lekker chickie (toen ze nog 20 was)(en als ze 45 is ziet ze er nog goed uit voor der leeftijd) (vrouwen rond hun 60e zijn toch het zelfde)
Dat hele verhaal was idd echt eh.. apart.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:05 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
WTF![]()
Misschien moet jij toch wel echt wat minder biertjes gaan drinken.
[..]
![]()
![]()
Hoezo kleuter-redenatie.
En dat zal dan niet aan jou liggen natuurlijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:59 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Vind dat hetzelfde als bier kopen in de supermarkt, naar buiten lopen en je blikje opentrekken op straat.
Denk altijd dat het zielige mensen zijn die bier moeten drinken, waar ze ook zijn....
Zal niet altijd zo zijn, maar zo komt het wel op mij over!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |