dat zullen we zien na de vecht-sport les....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:12 schreef blomst het volgende:
Zo weer terug, en nu ben ik heel benieuwd of Lieke haar haar ook gedaan word door Big Bianca, of dat alle aandacht weer naar Amanda en nadia gaat?
wie o wie heeft het antwoord.
Maar dat was toen Caroline Tensen op bezoek was.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar Peter, ik was in een 3e wereld land en daar werden vrouwen wel 6 uur in de vlechtjes gezet![]()
Bianca had in de planning Lieke te doen na haar vechtsportdansles...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:12 schreef blomst het volgende:
Zo weer terug, en nu ben ik heel benieuwd of Lieke haar haar ook gedaan word door Big Bianca, of dat alle aandacht weer naar Amanda en nadia gaat?
wie o wie heeft het antwoord.
Sorry, je hebt gelijk, die was er samen met Willekequote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar dat was toen Caroline Tensen op bezoek was.
Die wilde alleen maar komen als er ook vlechtjes gezet werden.
De verf bij haar uitgroei heeft niet gepakt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:16 schreef petraa het volgende:
Waarom is amanda niet blij ?
Yep, de 4e keer deze week.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:16 schreef petraa het volgende:
Wat is er bij nadia gedaan ? WEER geverfd ?
Jij hebt gewoon streamsquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:16 schreef petraa het volgende:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:16 schreef petraa het volgende:
misschien dat ze dan nu eens schoensmeer gaat gebruiken ipv vaseline?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
De verf bij haar uitgroei heeft niet gepakt.![]()
![]()
![]()
en.... voldaan gevoel erover?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:18 schreef kleinzusje het volgende:
Toch lijk ik op Nadia
Ik heb vandaag ook jankend dingen voor elkaar gekregen![]()
Nadia ook niet... ze zeikt zelfs niet meer, ze is stil en kijkt alleen maar zeer ontevreden met van die "ik ga zo huilen ogen" of ze heeft ze even helemaal dichtquote:
Hoe ziet jouw bos wilde natuurlijke kwaliteitskrullen er uit ?quote:
Zekersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |