Klopt. Maar hij zal dat alleen doen als hij absolute dekking heeft van een ander. En dat zie ik niet snel meer gebeuren.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:56 schreef Leandra het volgende:
Brian: Je denkt dat er geen enkele mogelijkheid is dat Huub Lieke weg zal stemmen?
Jaap: Als hij haar zat is zal hij dat doen.
En dat ze alles kan laten doen wat ze wil laten doen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:57 schreef Casshern het volgende:
bianca zegt tegen lieke dat ze na die vechtsport-les wel kan komen
Als ze verstandig is laat ze niet te veel doen... als DOB het doet gaat het er nooit op vooruit.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:59 schreef Meganog het volgende:
[..]
En dat ze alles kan laten doen wat ze wil laten doen.
Ik ben benieuwd...
Ze moet DOB daarom gewoon helemaal afzeggen. Wel even duidelijk aangeven waarom natuurlijk "omdat ze slecht werk leveren"quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:01 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als ze verstandig is laat ze niet te veel doen... als DOB het doet gaat het er nooit op vooruit.
En het is meteen een goed statement van Lieke tegen vrouwenonderdrukking in de derde wereld.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:03 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ze moet DOB daarom gewoon helemaal afzeggen. Wel even duidelijk aangeven waarom natuurlijk "omdat ze slecht werk leveren"![]()
Dat is niet helemaal waar Peter, ik was in een 3e wereld land en daar werden vrouwen wel 6 uur in de vlechtjes gezetquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:06 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
En het is meteen een goed statement van Lieke tegen vrouwenonderdrukking in de derde wereld.
Die kunnen namelijk ook niets aan hun haar doen.
Jammer dat hij alweer niet meedoet. Dit zou echt wel iets zijn waarmee hij op een komische manier de kijker in komtquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |