Any excuse will do, om terug te komen in DGK.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:28 schreef riri het volgende:
[..]
Hoe is dat mogelijk dat die Bianca zo'n onzin verteld hier???
Ze weet toch drommels goed dat het om die molestatie van die 6 ging dat ze niet meer aan het programma wilden meewerken...hoezo nu zo'n flutverhaal vertellen
Ik dacht dat hij voor meerdere mensen bezig was.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:29 schreef mootie het volgende:
Eet Dennis nu gewoon 6 mootjes zalm als tussendoortje?![]()
En wat zei Netty? "oh, wat een mooie extensions"?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:32 schreef mootie het volgende:
Bianca had toevallig Brians moeder aan de telefoon toen Stanley iets zei over Amanda's extensions. Goh...
Het haar van Amandaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:34 schreef Disana het volgende:
Biance maakt Stanley zwart: een hair weave is niet geschikt voor het toch al poreuze en kwetsbare haar van Nadia.
Bianca kon toen via de foon de streams volgen, want zelf kijkt ze niet natuurlijkquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:35 schreef avonne het volgende:
[..]
En wat zei Netty? "oh, wat een mooie extensions"?
Tja, zo wilde Stanley geen extensions zetten in Nadia's haar. Ik vraag me af of het DOB zou lukken Stanley er weer uit te werken, zodat ze zelf weer pontificaal met d'r billen en lijzige stem wekelijks in beeld kan gaan zitten.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:36 schreef mootie het volgende:
[..]
Bianca kon toen via de foon de streams volgen, want zelf kijkt ze niet natuurlijk![]()
Maar Stanley had allemaal stomme plannen blijkbaar.
Ik wens Bianca weer 50 kilo extra toe.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:19 schreef Kinga het volgende:
Lars zegt, anders halen we Lieke vast. Bianca: Nee de stoelen zijn vol.
KUT!
zal er aan concurrentiegevecht gaande zijn?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:38 schreef Disana het volgende:
[..]
Tja, zo wilde Stanley geen extensions zetten in Nadia's haar. Ik vraag me af of het DOB zou lukken Stanley er weer uit te werken, zodat ze zelf weer pontificaal met d'r billen en lijzige stem wekelijks in beeld kan gaan zitten.
Is toch erg dat zijn kaarten vol staan met verhalen over Huub en Lieke?quote:
Denk ik niet, maar ik heb haar nog niets goeds over Stanley horen zeggen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:42 schreef tipsch het volgende:
[..]
zal er aan concurrentiegevecht gaande zijn?
Heeft ze die nooit gekregen bij al die zaken waar ze gewerkt heeft?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:43 schreef beequeen het volgende:
Op een kaartje van Nada staat: Je karakter is zo goed als een getuigschrift.
Naadje weet niet wat een getuigschrift is.
"Fans"van Dennix durven hun naam er niet onder te zetten, alleen de letter R. Dat zegt genoeg, je schaamt je toch kapot als je gedichtje voorgelezen wordt.quote:
http://www.tien.tv/degoudenkooi/homepage.htmlquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:44 schreef Dreamboy het volgende:
Op de Tien site bij Villa Vandaag daar zijn te Talpa tekens bij de foto's weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |