vraag even aan DrsH waar de originele teksten staan.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:04 schreef PumaStreamer het volgende:
Is hier iemand die kan editen??
Er komt heel geen streamlocks zolang BQ en ik daar niet om vragen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:07 schreef avonne het volgende:
[..]
Brian para -> streamlock....nee, niet echt
tjah het heeft zijn voor en nadelen..opeens vind je veel minder mensen leuk..hahah..nee hoor vond dennis zowel niet blowend als wel blowen lelijk dus..DENNIS...je bent lelijk..alleen jammer dat je denkt uit te stralen dat je knap bent.quote:
Mag ik even?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:07 schreef mootie het volgende:
Echt een superlekker standje, Dennis op de rand van het bed en Nadia met haar rug naar hem toe op zijn schoot.
De macht en kracht van Moots en BQquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:08 schreef mootie het volgende:
[..]
Er komt heel geen streamlocks zolang BQ en ik daar niet om vragen.![]()
Laat haar in godsnaam die droom eens waarmaken dan... letterlijk graagquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:11 schreef mootie het volgende:
Lars en Bianca vallen op Brian.
Bianca letterlijk? Vanaf 4 hoog?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:11 schreef mootie het volgende:
Zal die blij mee zijn...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:11 schreef mootie het volgende:
Nieuwe, vandaar mijn vraag of de rest niets heeft.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:16 schreef avonne het volgende:
Is dat oude of nieuwe post voor H&L?
Dat mag ik toch van harte hopen. Ik snap niet dat niet af en toe de kapsalon inloopt om te kijken wat ze doen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:17 schreef Kinga het volgende:
Lieke moet toch flippen straks, als ze ziet dat Nadia geverfd wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |