quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:52 schreef DrsH het volgende:
DOB is eigenlijk de afkorting van DIK ONBEHOLPEN EN BANAAL:![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:56 schreef DrsH het volgende:
[..]
Wij zullen u dus nooit bedonderen dus kaal van boven en van onderen![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:53 schreef DrsH het volgende:
[..]
OMG Mootie is er nou dan ga ik snel weg![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Succes, maak er wat moois vanquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:58 schreef PumaStreamer het volgende:
Goede morgen,middag of avond mensen. Nou na weet ik hoeveel pogingen ...en met vele muziekjes is het onmogelijk om een goeie rap te maken. Ik ga de texten passend maken wellicht wat aanpassen hoor, want nogmaals het is onmogelijk met de text die we hebben verzonnen. ben nu vrij dus ga wederom lekker klussen. tot laters.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:58 schreef PumaStreamer het volgende:
Goede morgen,middag of avond mensen. Nou na weet ik hoeveel pogingen ...en met vele muziekjes is het onmogelijk om een goeie rap te maken. Ik ga de texten passend maken wellicht wat aanpassen hoor, want nogmaals het is onmogelijk met de text die we hebben verzonnen. ben nu vrij dus ga wederom lekker klussen. tot laters.
vind jij dat een leuke verhaallijn?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik hoop dat de redactie nog enigevalsigheid in zich heeft en hoopt op vandaag geknoei aan het haar, morgen nog een keer en dat het daarna onherstelbaar vernietigd is
De dramaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas!
Laat die wijven het toch uit zoeken met hun haar.Zou er geen kwartje meer aan uitgeven als ik de redactie was.Maar die gunnen Amanda en Nadia alles.Lieke mag de afdankertjes net zoals Sylvia altijd kreeg.Die moest maanden wachten op extentions.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:51 schreef avonne het volgende:
[..]
En Stanley vindt het allemaal onzin, dat gejank.
Als hij morgen dan toch vol aan de slag gaat met Nadia, is het dus bewezen dat "achter" dat leuk vindt
Ik word gewoon misselijk van typen over dit soort dingen. Even een teiltje zoeken.
En een rustgevende sudoku. pammetje
Pas maar op ik ben net Dennix en blijf je achtervolgen hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga weg uit mijn COS, rare kerel!
![]()
Nou kijk, de rest wordt dat natuurlijk ook zat, en dat opent wel perspectief?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:01 schreef avonne het volgende:
[..]
vind jij dat een leuke verhaallijn?![]()
Uúren gejank daarover?![]()
Ik kan het wel; Mooi!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:01 schreef beequeen het volgende:
Hoe kan iemand DIT mooi noemen?
[afbeelding]
Wat heeft ie een opgeblazen kop eik.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:01 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Hij lijkt aanleg te hebben om snel pafferig te worden, sterker nog, zijn gezicht is al behoorlijk pafferig.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:03 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat heeft ie een opgeblazen kop eik.
/engerd.jpg
ow ik vind dennis heel knap.............(na 20 joints en een halve liter Jack Daniels..)quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:01 schreef beequeen het volgende:
[afbeelding]
Mag ik je even wijzen op de onderste 5 regels van de OP?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:00 schreef mootie het volgende:
[..]
Ga weg uit mijn COS, rare kerel!
![]()
Goed dat je niet meer blowtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:05 schreef PumaStreamer het volgende:
[..]
ow ik vind dennis heel knap.............(na 20 joints en een halve liter Jack Daniels..)
Van Brian en Dennis hoef je niets te verwachten na de tangactie van een par dagen terug. Zeggen Lieke en/of Huub er iets van, dan is het de kift.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:02 schreef yvonne het volgende:
Nou kijk, de rest wordt dat natuurlijk ook zat, en dat opent wel perspectief?
Brian para -> streamlock....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nou kijk, de rest wordt dat natuurlijk ook zat, en dat opent wel perspectief?
Sterruf jonguh!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 15:06 schreef Leandra het volgende:
[..]
Mag ik je even wijzen op de onderste 5 regels van de OP?![]()
![]()
Oh, gelukkig... ik ben niet de enige die zo evil isquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:54 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ik hoop dat de redactie nog enige valsigheid in zich heeft en hoopt op vandaag geknoei aan het haar, morgen nog een keer en dat het daarna onherstelbaar vernietigd is
De dramaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaas!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |