dat zullen we zien na de vecht-sport les....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:12 schreef blomst het volgende:
Zo weer terug, en nu ben ik heel benieuwd of Lieke haar haar ook gedaan word door Big Bianca, of dat alle aandacht weer naar Amanda en nadia gaat?
wie o wie heeft het antwoord.
Maar dat was toen Caroline Tensen op bezoek was.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:09 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Dat is niet helemaal waar Peter, ik was in een 3e wereld land en daar werden vrouwen wel 6 uur in de vlechtjes gezet![]()
Bianca had in de planning Lieke te doen na haar vechtsportdansles...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:12 schreef blomst het volgende:
Zo weer terug, en nu ben ik heel benieuwd of Lieke haar haar ook gedaan word door Big Bianca, of dat alle aandacht weer naar Amanda en nadia gaat?
wie o wie heeft het antwoord.
Sorry, je hebt gelijk, die was er samen met Willekequote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:13 schreef Peter6000 het volgende:
[..]
Maar dat was toen Caroline Tensen op bezoek was.
Die wilde alleen maar komen als er ook vlechtjes gezet werden.
De verf bij haar uitgroei heeft niet gepakt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:16 schreef petraa het volgende:
Waarom is amanda niet blij ?
Yep, de 4e keer deze week.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:16 schreef petraa het volgende:
Wat is er bij nadia gedaan ? WEER geverfd ?
Jij hebt gewoon streamsquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:16 schreef petraa het volgende:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:16 schreef petraa het volgende:
misschien dat ze dan nu eens schoensmeer gaat gebruiken ipv vaseline?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:17 schreef beequeen het volgende:
[..]
De verf bij haar uitgroei heeft niet gepakt.![]()
![]()
![]()
en.... voldaan gevoel erover?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:18 schreef kleinzusje het volgende:
Toch lijk ik op Nadia
Ik heb vandaag ook jankend dingen voor elkaar gekregen![]()
Nadia ook niet... ze zeikt zelfs niet meer, ze is stil en kijkt alleen maar zeer ontevreden met van die "ik ga zo huilen ogen" of ze heeft ze even helemaal dichtquote:
Hoe ziet jouw bos wilde natuurlijke kwaliteitskrullen er uit ?quote:
Zekersquote:
ik hoop dat we niet tien jaar hoeven te wachten, maar dat morgen al amda haar nepharen op het kussen blijven liggenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:20 schreef Kinga het volgende:
Die wijven zijn echt ongelooflijk. 10 jaar, hebben ze geen haar meer op hun kop. Ik vind het prachtig.
amanda gaat misschien helemaal flippen straks, tja, het is ook een wereldramp als je haar niet helemaal goed uit de verf komt (en dan letterlijk)quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:21 schreef Meganog het volgende:
Amanda: "Ik ben zo bang"
Nadia "Niet bang zijn".
Kun je deze even toelichten?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw bos wilde natuurlijke kwaliteitskrullen er uit ?
Misschien ook even een afspraak bij de kapper ?
Ik houd de streams wel in de gaten![]()
en er zijn zulke leuke hoofddoekjes tegenwoordigquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:22 schreef blomst het volgende:
[..]
ik hoop dat we niet tien jaar hoeven te wachten, maar dat morgen al amda haar nepharen op het kussen blijven liggen![]()
En toch kan ik me niet voorstellen dat dat alleen vocht is....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:21 schreef avonne het volgende:
Heeft niemand aan DOB verteld dat ze geen maat 38 meer is?
Ik zie nu pas de achterkant...
quote:
Ik vind dat die Bianca zich abominabel slecht kleedt.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:21 schreef avonne het volgende:
Heeft niemand aan DOB verteld dat ze geen maat 38 meer is?
Ik zie nu pas de achterkant...
Dat was jou posting ook, je hoort mij niet klagen en de mods ook niet.quote:
Zou ze dan geen dikke enkels hebben? Die zie ik niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:23 schreef mootie het volgende:
[..]
En toch kan ik me niet voorstellen dat dat alleen vocht is....
Nee echt niet ik kijk op hanff lite dus erg warrig en geen geluidquote:
Integendeel: die haalt bakken vol met geld binnen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:23 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
De verkoopster die dit setje kleren Bianca heeft aangesmeerd moeten ze meteen ontslaan.
Laat Kz dat dan gewoon zeggen, dan blijf ik nog even hangen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:23 schreef mootie het volgende:
[..]
Wil ik wel doen, jij moet gewoon weg hier.![]()
Je krijgt toch niet zo'n enorme kont van vocht? Dat gaat inderdaad in enkels zitten, benen weet ik veel, maar niet netjes verdeeld over het hele lichaam.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou ze dan geen dikke enkels hebben? Die zie ik niet.
Mootie zegt iets zonder dat ze weet wat ik wil zeggen, zie mijn antwoord aan jouquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:25 schreef beequeen het volgende:
[..]
Laat Kz dat dan gewoon zeggen, dan blijf ik nog even hangen.![]()
Ik heb een bos wilde natuurlijke kwaliteitskrullen!! Ik haat ze, maar ga echt niet tekeer met de stijltang, want met krul haar is het zo dat het dan verschrikkelijk gaat kroezen en dan mag je weer met gel en wax en weet ik veel wat in de weer!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:20 schreef kleinzusje het volgende:
[..]
Hoe ziet jouw bos wilde natuurlijke kwaliteitskrullen er uit ?
Misschien ook even een afspraak bij de kapper ?
Ik houd de streams wel in de gaten![]()
Precies. Ik heb haar verhaal nooit zo geloofd. Ze ziet er gewoon uit als iemand die veel vet heeft.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Je krijgt toch niet zo'n enorme kont van vocht? Dat gaat inderdaad in enkels zitten, benen weet ik veel, maar niet netjes verdeeld over het hele lichaam.
Misschien ook wel, maar ik vind het er uitzien als walvisspek, niet als vocht.![]()
She's still dreaming of her beauty....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:23 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vind dat die Bianca zich abominabel slecht kleedt.
We hebben vandaag geleerd dat een Chi-behandeling de oplossing voor je isquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:26 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik heb een bos wilde natuurlijke kwaliteitskrullen!! Ik haat ze, maar ga echt niet tekeer met de stijltang, want met krul haar is het zo dat het dan verschrikkelijk gaat kroezen en dan mag je weer met gel en wax en weet ik veel wat in de weer!
Zou best kunnen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien ook wel, maar ik vind het er uitzien als walvisspek, niet als vocht.![]()
Haha het is echt oranje!!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:28 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
en weer verven, want het is nu oranje![]()
idd, haar verhaal klopt dus waarschijnlijk gewoon niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou ze dan geen dikke enkels hebben? Die zie ik niet.
Ja, zeg.... maar vind je het niet raar dat ze altijd zo te koop loopt met haar formaat door zich zo slecht te kleden? Is dat misschien zodat ze het verhaal erachter steeds weer kan vertellen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
She's still dreaming of her beauty....
ik schrik gewoon van hoe ze eruit ziet in die legging.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:28 schreef Mearloow het volgende:
wat lopen jullie haar zo af te kraken maakt dat nou uit dat ze dik is. niemand is perfect lekker boeiend.
mooi, en zo is het wel weer genoeg geweest met dat haar van Amanda, DOB, volgende klant: Liekequote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:29 schreef Disana het volgende:
Ik moet wel lachen om de professionaliteit van DOB: nu is het weer rood!
[afbeelding]
Niets op tegen, maar ik vind haar verklaring nogal apart en ik vind het vreemd dat ze het met haar kleding zo beaccentueert. Ik vind haar trouwens ook een roddelaarster, een slak, een slecht visagiste, en een slechte kapster, maar dat terzijdequote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:28 schreef Mearloow het volgende:
wat lopen jullie haar zo af te kraken maakt dat nou uit dat ze dik is. niemand is perfect lekker boeiend.
vecht/dans-lesquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:31 schreef Darklight het volgende:
wie zijn die gasten? nieuwe bewoners?
Kan Dennix Amanda kikker gaan noemen. Sorry Moots.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:31 schreef blomst het volgende:
Zou het nu groen worden???
Voor mijn part is het erfelijk. Ik vind dat 'maat 38 plus liposuctie plus er dik van worden' alleen maar raar.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:29 schreef jacqjacq het volgende:
[..]
idd, haar verhaal klopt dus waarschijnlijk gewoon niet.
en is dus een gevalletje van teveel eten en dan zeggen dat het aan iets anders ligt.
CAP!!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:32 schreef Leandra het volgende:
Zie ik nou dat die DOB-doos bij beide handen aan de middelvinger geen lange nagels heeft en aan alle andere vingers wel??![]()
En dan wil ik het nog niet eens over de functionaliteit hebbenHet ziet er gewoon niet uit
Kom je nog, ik wachtquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Kan Dennix Amanda kikker gaan noemen. Sorry Moots.
koop streamsquote:
Eigenlijk verzaakt redactie hier al weer. Wat daar in die kapsalon gebeurt is niet boeiend en duurt allemaal veel te lang.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:31 schreef tipsch het volgende:
[..]
mooi, en zo is het wel weer genoeg geweest met dat haar van Amanda, DOB, volgende klant: Lieke
Geduld is een schone zaak, ik ben nogal druk.quote:
quote:
Zou normaal idd "lekker boeiend" zijn... maar deze domme doos is (volgens eigen zeggen) zo dik geworden omdat het luie kreng zich van maat 38 naar maat 36 wilde laten liposuctieën en bij die operatie wat misgegaan is.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:28 schreef Mearloow het volgende:
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:34 schreef beequeen het volgende:
[..]
Geduld is een schone zaak, ik ben nogal druk.![]()
oei, dus dan zal ik ze maar weer aanschaffenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:35 schreef petraa het volgende:
[..]
ik ga volgende week op vakantie en vind die kleine streams best wel aardig!!! Tis toch zaai het gaat over kapsalon, kappen, haar, neuken, slieko
Daar zat ik net al op te azen met m'n vinger op de Print Screen knop, maar dat is nog niet geluktquote:
deze kleren staan ook inderdaad niet bij haar figuur maar ze kan er ook heel leuk uitzien. en ze is dan misschien niet de beste kapster/visagiste maar ze doet wel haar best. en dat ze zoveel geduld heeft met die 2 vervelende klanten pff knap hoor! Zou echt gek worden als ik kapster was en ze er de hele tijd mee gingen bemoeien en aan hun haar friemelen zwaar irritant.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:31 schreef avonne het volgende:
[..]
ik schrik gewoon van hoe ze eruit ziet in die legging.
Ik dacht dat ze een jurkje aan had.
en dan weet ze nog niet eens dat ze morgen life op tv komt , met een oranje pipo-hoofd , gnagnaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:37 schreef Casshern het volgende:
mooi het blijft bij amanda oranje!
volgens mij moeten ze er nu een vleugje grijs bij doen, komt het allemaal goedquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:37 schreef avonne het volgende:
volgens mij kun je oranje niet opnieuw blonderen, omdat het dan groen wordt.
Toch?
Net goed.Hoop dat die dob nu meteen naar huis moet.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:38 schreef Casshern het volgende:
schitterend, amanda is niet blij
die kan beter morgen het slagershoedje van brian opzetten en de eerstkomende weken niet meer afzettenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:39 schreef blomst het volgende:
Nu wil Amanda een astint eroverheen, maar dan moet het volgens Bianca eerst helemaal blond.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |