Zou best kunnen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Misschien ook wel, maar ik vind het er uitzien als walvisspek, niet als vocht.![]()
Haha het is echt oranje!!!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:28 schreef blomst het volgende:
[afbeelding]
en weer verven, want het is nu oranje![]()
idd, haar verhaal klopt dus waarschijnlijk gewoon niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:24 schreef Disana het volgende:
[..]
Zou ze dan geen dikke enkels hebben? Die zie ik niet.
Ja, zeg.... maar vind je het niet raar dat ze altijd zo te koop loopt met haar formaat door zich zo slecht te kleden? Is dat misschien zodat ze het verhaal erachter steeds weer kan vertellen?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:27 schreef Leandra het volgende:
[..]
She's still dreaming of her beauty....
ik schrik gewoon van hoe ze eruit ziet in die legging.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:28 schreef Mearloow het volgende:
wat lopen jullie haar zo af te kraken maakt dat nou uit dat ze dik is. niemand is perfect lekker boeiend.
mooi, en zo is het wel weer genoeg geweest met dat haar van Amanda, DOB, volgende klant: Liekequote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:29 schreef Disana het volgende:
Ik moet wel lachen om de professionaliteit van DOB: nu is het weer rood!
[afbeelding]
Niets op tegen, maar ik vind haar verklaring nogal apart en ik vind het vreemd dat ze het met haar kleding zo beaccentueert. Ik vind haar trouwens ook een roddelaarster, een slak, een slecht visagiste, en een slechte kapster, maar dat terzijdequote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:28 schreef Mearloow het volgende:
wat lopen jullie haar zo af te kraken maakt dat nou uit dat ze dik is. niemand is perfect lekker boeiend.
vecht/dans-lesquote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:31 schreef Darklight het volgende:
wie zijn die gasten? nieuwe bewoners?
Kan Dennix Amanda kikker gaan noemen. Sorry Moots.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 16:31 schreef blomst het volgende:
Zou het nu groen worden???
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |