Ga erover klagen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:52 schreef NJlo het volgende:
Dan heb ik het niet eens alleen over meisjes die met mekaar lopen te bekken in de kroeg ofzo
Statistisch gezien minder kans voor mequote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:56 schreef -moppie- het volgende:
Hebje er problemen mee?
Of je moet juist je kansen zien.....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:58 schreef NJlo het volgende:
[..]
Statistisch gezien minder kans voor me
liever heaumeau dan een emeau...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:27 schreef Dipkip het volgende:
Liever bi dan emo.
pwnd in den achterwerk.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:32 schreef Molluck het volgende:
TS is gewoon jaloers dat zijn vriendin niet bi is en alleen een trio met een andere man erbij wil
Volgens mij is dat het ook vooral, het is minder een taboe. Het was er altijd al.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:26 schreef Maartel het volgende:
Ik denk dat het voor een deel wel trend is (pubermeisjes die het Tatu en Britney + Madonna zien doen, dus dan is het hip) maar voor een even groot deel is het vandaag de dag minder een taboe dus experimenteert men meer/makkelijker en komt er sneller voor uit..
Ik ben single, maar m'n favo schnabbeltje is (self-proclaimed en geloof ik dus niet) bi én emo (en lekker)quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:32 schreef Molluck het volgende:
TS is gewoon jaloers dat zijn vriendin niet bi is en alleen een trio met een andere man erbij wil
Versieren is een kunst, geen kansspel.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:58 schreef NJlo het volgende:
[..]
Statistisch gezien minder kans voor me
Lol ik ken er twee die idd ook altijd in de Tivoli komen en één daarvan heeft idd chronisch aandachttekort...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:52 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
vrouwen die met elkaar zoenen zijn aandachtshoeren. Ze lopen ook wel rond in Tivoli, beetje kansloze mannen opgeilen, voornamelijk voor de aandacht![]()
![]()
[afbeelding]
haha ja idd. Maar ja wat doe je er aan?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:56 schreef Molluck het volgende:
[..]
Lol ik ken er twee die idd ook altijd in de Tivoli komen en één daarvan heeft idd chronisch aandachttekort...
Goede vraag, want aandacht geven lost het niet op maar maakt het probleem alleen maar erger...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:06 schreef Bonny_DuctTape het volgende:
[..]
haha ja idd. Maar ja wat doe je er aan?
Ja idd, negeer zoveel mogelijk dat soort mensen. Juist niet geven wat ze willen maar ja, lopen zoveel mannen rond (en vooral in Tivoli) die een dik harde plasser daarvan krijgen, dus die aandacht krijgen ze welquote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:08 schreef Molluck het volgende:
[..]
Goede vraag, want aandacht geven lost het niet op maar maakt het probleem alleen maar erger...
emos zijn biquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:27 schreef Dipkip het volgende:
Liever bi dan emo.
Als je gelukkig bent met hoe je bent, is het wss 50/50quote:Op zondag 19 augustus 2007 14:52 schreef SlimShady het volgende:
zouden hetero's gelukkiger zijn dan bisexuelen of juist andersom..?
Lawl.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:55 schreef L-IS het volgende:
ik had zondag sjans met 2 homo'sen ben absoluut niet bi
![]()
Zoals al eerder gezegd, dat zijn gewoon onzekere aandachtshoertjesquote:Op zondag 19 augustus 2007 15:20 schreef NJlo het volgende:
Even voor de duidelijkheid; ik stoor me er een beetje aan dat meer mensen dan statistisch mogelijk (en mensen vooral van wie ik gewoon zéker weet dat ze he zijn) nu roepen dat ze bi zijn, alleen eigenlijk omdat ze graag met mensen van hun eigen geslacht lopen te bekken. Als ze het echt zijn, vind ik het best, maar dat geloof ik in vele gevallen gewoon niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |