Ga erover klagen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:52 schreef NJlo het volgende:
Dan heb ik het niet eens alleen over meisjes die met mekaar lopen te bekken in de kroeg ofzo
Statistisch gezien minder kans voor mequote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:56 schreef -moppie- het volgende:
Hebje er problemen mee?
Of je moet juist je kansen zien.....quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:58 schreef NJlo het volgende:
[..]
Statistisch gezien minder kans voor me
liever heaumeau dan een emeau...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:27 schreef Dipkip het volgende:
Liever bi dan emo.
pwnd in den achterwerk.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:32 schreef Molluck het volgende:
TS is gewoon jaloers dat zijn vriendin niet bi is en alleen een trio met een andere man erbij wil
Volgens mij is dat het ook vooral, het is minder een taboe. Het was er altijd al.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:26 schreef Maartel het volgende:
Ik denk dat het voor een deel wel trend is (pubermeisjes die het Tatu en Britney + Madonna zien doen, dus dan is het hip) maar voor een even groot deel is het vandaag de dag minder een taboe dus experimenteert men meer/makkelijker en komt er sneller voor uit..
Ik ben single, maar m'n favo schnabbeltje is (self-proclaimed en geloof ik dus niet) bi én emo (en lekker)quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:32 schreef Molluck het volgende:
TS is gewoon jaloers dat zijn vriendin niet bi is en alleen een trio met een andere man erbij wil
Versieren is een kunst, geen kansspel.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:58 schreef NJlo het volgende:
[..]
Statistisch gezien minder kans voor me
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |