Wat zou jij dan willen zien.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:31 schreef eer-ik het volgende:
d'r is gewoon nooit wat zinnigs op tv
zo klopt ie beterquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:30 schreef Remzz het volgende:
r een ranzige Big Mac die je buurjongen heeft gegeten.
Het slaat gewoon nergens op.... Voor 9,95 per maand heb je 200 zenders extra en heb je nog steeds helemaal niets.
niks, ik haat tvquote:
RTL 8quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:33 schreef Urquhart het volgende:
Wordt het eeuwige "Tien" nu opgevolg door "RTL8
" ?
Nee dit gaast juist over de klagers in dat soort topics. Een wezenlijk verschil.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:38 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Omdat dit een van de zoveelste kuttopics over talpa/tien/rtl8 is.![]()
Oh, oké!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:38 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Omdat dit een van de zoveelste kuttopics over talpa/tien/rtl8 is.![]()
Je hoeft niets te betalen, alleen kijk- en luistergeld wat een paar cent per jaar is. Je kabelabbonement kun je ook opzeggen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:41 schreef Bob-B het volgende:
Omdat je betaald om tv te kunnen kijken en dan wil je niet dat als je om 1600 de tv aanzet dat je dan kan kiezen tussen telshop, belspel of oprah. Dus klagen mag ja.
en dan de hele dag aan je pik sjorren of op fok zitten?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:43 schreef Remzz het volgende:
[..]
Je hoeft niets te betalen, alleen kijk- en luistergeld wat een paar cent per jaar is. Je kabelabbonement kun je ook opzeggen.
maar zeg nou eens eerlijk, vind jij dat er zinnige/fatsoenlijke/interessante programma's op tv zijn hedentendaags?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:43 schreef Remzz het volgende:
[..]
Je hoeft niets te betalen, alleen kijk- en luistergeld wat een paar cent per jaar is. Je kabelabbonement kun je ook opzeggen.
Bijvoorbeeldquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:45 schreef Bob-B het volgende:
[..]
en dan de hele dag aan je pik sjorren of op fok zitten?
Nou ja s'middags niet maar dat zou voor de televisiezenders ook helemaal niet rendabel zijn, op dat moment van de dag zitten zo weinig mensen voor de tv.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:45 schreef eer-ik het volgende:
[..]
maar zeg nou eens eerlijk, vind jij dat er zinnige/fatsoenlijke/interessante programma's op tv zijn hedentendaags?
En dan doel ik vooral op de middaguren.
ik denk dat eind van de middag vrij druk bezocht is voor de tv zenders.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:49 schreef Remzz het volgende:
[..]
Bijvoorbeeld
[..]
Nou ja s'middags niet maar dat zou voor de televisiezenders ook helemaal niet rendabel zijn, op dat moment van de dag zitten zo weinig mensen voor de tv.
Nou ik moet aan het eind van de middag altijd nog gewoon werken hoor!quote:ik denk dat eind van de middag vrij druk bezocht is voor de tv zenders.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |