Beginnersfout numero uno, van boven naar benedenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:55 schreef TheThirdMark het volgende:
Daarna begin je gewoon netjes van boven tot naar beneden de overige stenen eruit te kloppen.
en dan op een gegevenmoment de hele muur over je heen krijgenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Beginnersfout numero uno, van boven naar beneden
Want als je boven begint, sta je tot je knieen in het puin op't moment dat je bij 'beneden' bent.
Dus beter benedenaan beginnen.
Niet beginners fout nr 1.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:27 schreef ExTec het volgende:
[..]
Beginnersfout numero uno, van boven naar beneden
Want als je boven begint, sta je tot je knieen in het puin op't moment dat je bij 'beneden' bent.
Dus beter benedenaan beginnen.
Ik zal eens wat foto's maken, en maten in de tekening zettenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:59 schreef sanger het volgende:
Kun je eens een foto plaatsen van het materiaal van het muurtje. Als het is wat ik denk dat het is dan is het vrij eenvoudig te doen
Je bedoeld die 50cm2 dat het kleiner wordt?? Dat merk je echt niet hoor. Het maakt wel de muur aan de rechterkant wat langer, zodat daar iets mee gedaan kan worden (kast/schilderij/stoel/kachel)quote:Ik snap de herindeling van de deuren ook niet echt
Je maakt je eigen slaapkamer kleiner,
Dat de logeerkamer iets groter wordt is gewoon een bijeffect. Doordat ik de slaapkamer deur zo plaats, is het wel zo mooi de deur van de logeerkamer ook zo te plaatsen. En het vreemdje stukje gang is ook weg.quote:de logeerkamer ietsje groter met niet effectieve ruimte,
huhquote:en de ingang van de badkamer is direct in de douche.
Dat van die deuren heb ik eerlijk gezegd niet eens op geletquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:53 schreef Marsepein het volgende:
@sanger: Nou, er draaien een paar deuren de verkeerde kant op, je stapt in de badkamer meteen in de douchecabine
Ik ging er vanuit dat het een soort gangetje was waar je eventueel je badjas/kamerjas aan een haakje kon hangen ofzoiets.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:11 schreef tnimble het volgende:
Het zwarte vierkant in de badkamer weet ik ook niet helemaal wat het is. Maar als het aparte stuk waar je nu die deur hebt gezet niet de douche ruimte was maar een afgesloten ruimte voor een WC moet AR in jouw tekening over de WC pot heen klimmen om in de badkamer te komen of anders door de douche heen elke keer.
quote:Dat met de schuine deuren is wel mooi. het halletje wordt er overzichtelijker door. In de slaapkamers heb je een betere binnen komst en idd een handige muur om iets mee te doen. Zelf zou ik ooknog de reachterwand van de schuifdeurenkast schuin maken. Dan is de volledige ingang in het atelier/logeerkamer in balans.
blijf je wel lekker lenig van natuurlijkquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:11 schreef tnimble het volgende:
Het zwarte vierkant in de badkamer weet ik ook niet helemaal wat het is. Maar als het aparte stuk waar je nu die deur hebt gezet niet de douche ruimte was maar een afgesloten ruimte voor een WC moet AR in jouw tekening over de WC pot heen klimmen om in de badkamer te komen of anders door de douche heen elke keer.
Zou ook nog kunnen idd.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:13 schreef sanger het volgende:
[..]
Ik ging er vanuit dat het een soort gangetje was waar je eventueel je badjas/kamerjas aan een haakje kon hangen ofzoiets.
Ik zie net in AR zijn andere topic dat daar inderdaad de douche moet komenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |