Echtnie!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:37 schreef LekkerWijf het volgende:
De vervanging waarden is 30.000 euro.![]()
Waar hebben ze dat? (Want ik heb amper inkomen whahaha, ben maar student.quote:Neem dan ook een inkomens afhankelijke inboedelverzekering.![]()
Een vervangende tafel kost bv 600 euro, dat jij een tafel bij de kringloop kan halen voor 10 euro is niet relevant.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:41 schreef Toeps het volgende:
[..]
Echtnie!
[..]
Waar hebben ze dat? (Want ik heb amper inkomen whahaha, ben maar student.)
Zo werkt het niet vriend.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:44 schreef Slasher het volgende:
Dat je maar voor 20k verzekerd bent is niet relevant. Alleen je laptop is van belang.
Onderverzekerd zijn is niet hun probleem (als het uberhaubt zo is)
Je bent pas de sjaak als je hele huis affikt en je echt 30k kwijt bent om te vervangen, je moet gewoon die 800 euro krijgen, dat is toch onder de 20k?
Dat dacht ik dus ook, maar dat is dus niet zo. Ze doen gewoon elke schade * 2/3 zolang je "onderverzekerd" bent.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:44 schreef Slasher het volgende:
Dat je maar voor 20k verzekerd bent is niet relevant. Alleen je laptop is van belang.
Onderverzekerd zijn is niet hun probleem (als het uberhaubt zo is)
Je bent pas de sjaak als je hele huis affikt en je echt 30k kwijt bent om te vervangen, je moet gewoon die 800 euro krijgen, dat is toch onder de 20k?
Jaaaah, ik ga toch zeker geen tafel van 600 kopen?! Zo kan ik ook de premies opdrijven zeg! Mijn tafel is van de Ikea (net als de restquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:44 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Een vervangende tafel kost bv 600 euro, dat jij een tafel bij de kringloop kan halen voor 10 euro is niet relevant.![]()
Je had het beter bij je WA kunnen claimen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:45 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar dat is dus niet zo. Ze doen gewoon elke schade * 2/3 zolang je "onderverzekerd" bent.
Dan had ik iemand anders de schuld moeten geven, das nie eerlijk.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:48 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Je had het beter bij je WA kunnen claimen.![]()
Verzekering maatschappijen ook niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:50 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dan had ik iemand anders de schuld moeten geven, das nie eerlijk.
Nou, ik weet wel dat ik voortaan elk pietluttig kutschadetje ga claimen! Ook al is het maar een vergeten jas in de trein of zo. (Buiten de deur verzekering)quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:51 schreef LekkerWijf het volgende:
[..]
Verzekering maatschappijen ook niet.![]()
Als je oververzekerd bent, krijg je dan 4/3 ?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:45 schreef Toeps het volgende:
[..]
Dat dacht ik dus ook, maar dat is dus niet zo. Ze doen gewoon elke schade * 2/3 zolang je "onderverzekerd" bent.
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:15 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Als je oververzekerd bent, krijg je dan 4/3 ?
Nou das duidelijk, sloop je tafel ookquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:44 schreef LekkerWijf het volgende:
Een vervangende tafel kost bv 600 euro, dat jij een tafel bij de kringloop kan halen voor 10 euro is niet relevant.![]()
Nee, dan betaal je alleen premie voor iets wat je nooit zal krijgen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:15 schreef Atreidez het volgende:
[..]
Als je oververzekerd bent, krijg je dan 4/3 ?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:21 schreef Noway666 het volgende:
Als het niet zo is dan moet je bonnen overleggen en daarmee bewijzen dat je inboedel 20 k waard is op zijn hoogst.
Niet van alle tierelantijntjes maar de grote dingen wel die heb ik nu in een orderner klapper zitten.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:54 schreef Vhiper het volgende:
[..]
![]()
Heb jij de bonnen van je gehele inboedel bewaard?![]()
Nee, als je zo'n inventarisatielijst invult, dan ben je verzekerd tegen onderverzekering, en krijg je alles wat op je lijstje staat.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:48 schreef Atreidez het volgende:
Moet je dat echt met bonnetjes doen trouwens? Als ik mijn televisie in een blad van de wehkamp zie staan mag ik toch gewoon die prijs opvoeren. Als mijn huis afbrand zijn me bonnetjes ook verbrand trouwens
Het is inboedel hè. Dus als jij daar met een emmer sop langsloopt, een misstap zet en je lappie verzuipt, dan wordt dat kennelijk vergoed.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:11 schreef T_E_O het volgende:
Wel hip dat je iets vergoed krijgt als je het zelf sloopt. Ik zou het eens na moeten kijken, maar volgens mij ben ik gewoon het haasje als ik mijn laptop sloop.
Dat is toch juist fijn voor haar.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:19 schreef Bravo_Johnny het volgende:
*kijkt in fotoboek...
Jammer dat je een vriend hebt...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |