Zoiets zal het wel weer worden.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:16 schreef 8D het volgende:
Ach, in de winter wordt het gecompenseerd door veel zon en nog meer regen!
Ben je wel goed bij je hoofdquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:25 schreef Remzz het volgende:
Ik vind het altijd heerlijk dat herfstachtige weer, wind en grijze lucht
Was het maar kutquote:Op donderdag 16 augustus 2007 10:48 schreef PushyGurl het volgende:
Ik vind het ook zwaar kut
In oktober en november. Maar niet in juli en augustus.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:25 schreef Remzz het volgende:
In de herfst jah, als ik voldaan en volgevreten van alle BBQ's op de bank lig met een herfstbokje.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:25 schreef Remzz het volgende:
Staat die tent van jou hier in Nederland?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:14 schreef zwaaibaai het volgende:
Ik blijf gewoon vurig hopen dat mijn tent droog blijft...
Overtrek! Ben vanavond thuis en zal het geld overmakenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:24 schreef zwartedoos het volgende:
Eej, je leeft nogHoe zit t met t dekbed?
vanaf vanavond op de lowlandscamping..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:23 schreef -moppie- het volgende:
[..]
Staat die tent van jou hier in Nederland?
Ja ik wil vanavond bikkelhard wijn drinken op t terras en in het zonnetje!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:19 schreef Mikkie het volgende:
Ik wil vanavond bikkelhard op het terras bier drinken, maar ik vrees dat dat er niet in zit
Nou, vorig jaar was toevallig eentje waarin alleen augustus regenachtig was, maar die van 2005 en 2004 waren ook vergelijkbare zomers met deze.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:54 schreef Klonk het volgende:
Een paar warme zomers en heel nederland huilt als het gewoon eens een zalige Nederlandse zomer is
een zalige zomer? wtf in nederland woon jij danquote:Op donderdag 16 augustus 2007 12:54 schreef Klonk het volgende:
Een paar warme zomers en heel nederland huilt als het gewoon eens een zalige Nederlandse zomer is
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |