ehm, jaquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:40 schreef covie het volgende:
[..]
![]()
Morgen weer[afbeelding][afbeelding]
Werk je toevallig in de ambtenarij? (hoe schrijf je datquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:41 schreef eer-ik het volgende:
nu ook.
Ik moet een mailtje naar iemand sturen, maar voordat ik die verstuur, moet hij goedgekeurd worden door de bazen
Ik stuur dat mailtje naar hun, krijg iets terug, stuur een wijziging op, krijg niks terug
Terwijl ik vóór kwart voor 4 antwoord moet krijgen van degene naar wie het mailtje terugmoet.
Ze doen hier gewoon niks
www.indeopslag.nlquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:42 schreef JortK het volgende:
[..]
Werk je toevallig in de ambtenarij? (hoe schrijf je dat)
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:41 schreef eer-ik het volgende:
nu ook.
Ik moet een mailtje naar iemand sturen, maar voordat ik die verstuur, moet hij goedgekeurd worden door de bazen
Ik stuur dat mailtje naar hun, krijg iets terug, stuur een wijziging op, krijg niks terug
Terwijl ik vóór kwart voor 4 antwoord moet krijgen van degene naar wie het mailtje terugmoet.
Ze doen hier gewoon niks
ja, zo gaat het hier ook, maar af en toe moet er ter controle even wat naar hogeropquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:43 schreef covie het volgende:
[..]
Bazen
![]()
die van mij die staat vooral veel op de golfbaan, gaat veel lunchen met klanten en dat soort dingen.![]()
Mail beantwoorden dat doet zijn secretaresse wel![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:41 schreef eer-ik het volgende:
[..]
ehm, ja
vanavond ook een paar, gister ook al een paar, dinsdag was ik lam, morgen ook, zaterdag ook,
Kutleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |