Nou ik zit nu alweer een week of 3 hier in Italië, en ik ben nog geen enkele nacht op een normaal tijdstip (dat is voor half drie) in slaap gevallen. Hoe komt dat? Omdat het hier een fucking sauna is. Op m'n kamer waar geen airco is, en het hor voor het raam vervangen moet worden (wat ik morgen ga zoeken, want ik hou het niet meer uit) is het heter dan in de gemiddelde steenoven.
Ik lig hier nu al nachten in m'n klamme reetzweet-aroma te trachten om in slaap te komen, wat met de nacht meer op wishfull thinking begint te lijken. En nee, dat komt niet omdat ik tot s'avonds laat zit te fokken op het laptopje (aangesloten op de router van de buurman, ownage). Ik heb zojuist 120 pagina's weggelezen van Night Watch, en omdat dat leuk is ben ik "Lucifer" van Connie Palmen gaan lezen, wat weer zo ergerlijk en frustrerend was dat ik nu niet alleen mijn zin in slaap maar ook mijn laatste resterende vertrouwen in de mensheid heb verloren. Dat er zoveel mensen zijn die dat kansloze boek kopen, argh. Het is nog kutter dan Harry Potter, en nee, dat is het niet omdat het een hype is, gewoon overgewaardeerd.
Enfin, ik dwaal af. Ik voel m'n balvocht alweer aankoeken, en wat doe je als je je niet goed voelt s'avonds laat? Juist, je grijpt naar bier. En als dat op is? Cola. Fuck, na de 1,5 liter die ik er nu in aan het jassen ben denk ik niet dat ik morgen nog in staat ben een uitstapje te maken.
Welterusten, luckers. Ik wou dat ik weer in het koude land was
"Een acteur is iemand die glazig voor zich uit kijkt wanneer het gesprek niet meer over hem gaat."