Doe één fucking gok waarom ik het raam niet openzet als het hor stuk is? Het vliegt, kruipt, irriteert en steekt. Insecten, einstein. Nice try, dipshit, maar ik heb een airco nodig.quote:
Meh, dan had ik gezegd dat we hier een huis hadden, vlakbij Romequote:Op donderdag 16 augustus 2007 03:58 schreef SuperwormJim het volgende:
verkapt-kijk-mij-in-italië-zitten-topic
Kanker dan maar op, teringmongoolquote:Op donderdag 16 augustus 2007 03:56 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Doe één fucking gok waarom ik het raam niet openzet als het hor stuk is? Het vliegt, kruipt, irriteert en steekt. Insecten, einstein. Nice try, dipshit, maar ik heb een airco nodig.
Is het al koeler?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 04:10 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Meh, dan had ik gezegd dat we hier een huis hadden, vlakbij Rome
Oeps
Hoiquote:Op donderdag 16 augustus 2007 04:22 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Kanker dan maar op, teringmongool
Nog steeds nietquote:
Niet zo happenquote:Op donderdag 16 augustus 2007 04:22 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Kanker dan maar op, teringmongool
RUILEN??? Ik doe er een moord voor om NU in Italie te zitten met een zweednaad dat meen ik echt. Hier komt het nu met bakken uit de hemelquote:Op donderdag 16 augustus 2007 04:10 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Oeps
Of anders een stuk vitrage dat je als hor voor de ramen spant.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 08:42 schreef Toeps het volgende:
Koop dan een airco, cheapass.
30+ graden elke dag is echt geen pretje hoor..... ik zou wel met je ruilen hoor, ik zit nu al paar maand op een tropisch eiland met 36 graden overdag, 30 graden in de nacht...... ik verlang wel naar een verfrissend buitje........quote:Op donderdag 16 augustus 2007 06:59 schreef CyclingGirl het volgende:
[..]
RUILEN??? Ik doe er een moord voor om NU in Italie te zitten met een zweednaad dat meen ik echt. Hier komt het nu met bakken uit de hemel
En het dan vreemd vinden dat niemand met je om wil gaan irlquote:Op donderdag 16 augustus 2007 03:56 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Doe één fucking gok waarom ik het raam niet openzet als het hor stuk is? Het vliegt, kruipt, irriteert en steekt. Insecten, einstein. Nice try, dipshit, maar ik heb een airco nodig.
Waar staat dat, dog? In dat andere topic? Tekort aan vrienden is wel het laatste waar ik last van heb, maar ik ging alleen wat rellen met die reply. Hap hapquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:36 schreef Flashwin het volgende:
[..]
En het dan vreemd vinden dat niemand met je om wil gaan irl
Hebben we nog niet in huis, ben nu net wakker, gaan er zo 1 kopen. En dan naar 't meerquote:Op donderdag 16 augustus 2007 09:37 schreef Deceit het volgende:
ventilator??
In Mestreech zal het dan ook wel niet zo warm zijn geweestquote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:19 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb anders vannacht heerlijk geslapen
Hoe de fuck weet jij dat? Seriously?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:37 schreef Mopst3r het volgende:
EEH BEN JIJ NIET DIE DJ???
Ik had niet anders verwacht, Michael.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 14:19 schreef Maikuuul het volgende:
Ik heb anders vannacht heerlijk geslapen
En waar zit je nu, in Italië dan?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 04:10 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Oeps
In een raar klein dorpje vlakbij grotere steden zoals "Cusi" I think, vanaf waar je makkelijk naar Rome kan.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:29 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En waar zit je nu, in Italië dan?
Dat is waar dat huis staat manquote:Op donderdag 16 augustus 2007 23:45 schreef LudoSanders het volgende:
Dan ga je toch naar dat huis?
Daarom ga je zeker ook met je pappie en mammie op vakantiequote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:56 schreef Syheriat het volgende:
[..]
Waar staat dat, dog? In dat andere topic? Tekort aan vrienden is wel het laatste waar ik last van heb, maar ik ging alleen wat rellen met die reply. Hap hap
We hebben zo'n 5 groepen vrienden gehad die hier langskwamen, ik ben een week naar Texel geweest met een groep vrienden en zie dan nog niet in waarom het op vakantie gaan met ma 'n pa op een gebrek aan vrienden doet blijken.quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 12:50 schreef Flashwin het volgende:
[..]
Daarom ga je zeker ook met je pappie en mammie op vakantieomdat je zoveel vrienden hebt
Vervelend als je na een tijdje denkt dat het een waterbed is, jaquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:48 schreef Tuvai.net het volgende:
Erg kut inderdaad.Ik heb tijdens m'n vakantie in Mallorca ook geen airco gehad, enkel een lullig propellertje. Erg kut als je niet kan slapen doordat je in je eigen zweet ligt te badderen.
quote:Op vrijdag 17 augustus 2007 20:07 schreef Syheriat het volgende:
[..]
We hebben zo'n 5 groepen vrienden gehad die hier langskwamen, ik ben een week naar Texel geweest met een groep vrienden en zie dan nog niet in waarom het op vakantie gaan met ma 'n pa op een gebrek aan vrienden doet blijken.
Nice try, hitler.
je gaat er zo serieus gepikeerd op inquote:
meer een verkapt-kijk-mij-in-italië-zitten-in-een-low-budget-hotel-omdat-ik-niet-de-intelligentie-heb-om-van-te-voren-te-bedenken-dat-het-in-delen-van-Italië-elke-zomer-bijna-40-graden-is topic.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 03:58 schreef SuperwormJim het volgende:
verkapt-kijk-mij-in-italië-zitten-topic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |