abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52410761
Wijf inbeeld zegt:"Hallo welkom bij astrotijd, ik ga me portomnee vullen en wij gaan liegen tegen u"

Trut wijf"We hebben vandaag ook Roy Martina in de uitzending, die met een hoop gelul u onzin komt verkopen"

Mongolen wijf:"We schakelen nu over naar Joyce, die heeft engelen kracht en met behulp van onze kaarten, gaan wij u vraag of probleem oplossen".

Ik hoop dat ik niet teveel problemen krijg met de bond tegen het vloeken.

MAAR HET MOET IS GODVERDOMME AFGELOPEN ZIJN, MET DIT SOORT KUT PROGRAMMA'S(pfffff)

Steek Astrotijd maar in je reet, stel mongolen die er naar bellen, vind je leuk het jezelf te laten oplichten, Josties.
pi_52410823
Mensen die bellen zijn egoïstische mensen die andere geen moment rust gunnen
pi_52410834
Ik zie aan mijn Tarrot-kaarten dat dit topic spoedig gesloten zal worden.
X
X
X
pi_52410912
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 00:39 schreef 8D het volgende:
Mensen die bellen zijn egoïstische mensen die andere geen moment rust gunnen
Durf het bijna niet te zeggen, hallo Newbie
pi_52410951
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 00:42 schreef newsman het volgende:

[..]

Durf het bijna niet te zeggen, hallo Newbie
Hoi newsie
X
X
X
pi_52411024
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 00:44 schreef Frasier het volgende:

[..]

Hoi newsie
Dat mag jij nog niet zeggen, ken je nog niet en nee gezoend worden door een vent, welk boek was dat ook alweer, ooh ja die waren tegen het vloeken.
pi_52411064
en dan zijn er nog fokkers die denken dat ik geen mp3 spelers krijg verkocht via een webwinkel
Nothing to see here, carry on
pi_52411137
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 00:49 schreef RijstNatie het volgende:
en dan zijn er nog fokkers die denken dat ik geen mp3 spelers krijg verkocht via een webwinkel
Verkoop er veel van, helpt goed tijdens de bliksem en nog een voordeel, met een mp3 speler hoef je niet te rukken. Op termijn word je vanzelf doof.
pi_52411145
Moet je niet ook nog tiende beller worden om überhaupt in de uitzending te komen?
pi_52411175
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 00:53 schreef Marurk het volgende:
Moet je niet ook nog tiende beller worden om überhaupt in de uitzending te komen?
Ik zou het niet weten, ik bespaar mijn geld.
pi_52411349
wat een sublieme quote in je sig trouwens
gr gr
pi_52411467
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 01:02 schreef Quyxz_ het volgende:
wat een sublieme quote in je sig trouwens
Ik neem aan dat je bedoelt, hemel of hel ik leef liever dankjewel, tja ach laat het is in die rottekoppen doordringen.

Met je strijd en hun gelul, ga is een keer leven.
pi_52411531
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 01:08 schreef newsman het volgende:

[..]

Ik neem aan dat je bedoelt, hemel of hel ik leef liever dankjewel, tja ach laat het is in die rottekoppen doordringen.

Met je strijd en hun gelul, ga is een keer leven.
Ik denk dat een groot deel van de wereldbevolking zichzelf behoorlijk bedrogen gaat voelen na hun dood...
X
X
X
pi_52411561
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 01:10 schreef Frasier het volgende:

[..]

Ik denk dat een groot deel van de wereldbevolking zichzelf behoorlijk bedrogen gaat voelen na hun dood...
1 probleem, ze kunnen dan niet meer voelen, dat is het nou net.
gr gr
pi_52411658
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 01:12 schreef Quyxz_ het volgende:

[..]

1 probleem, ze kunnen dan niet meer voelen, dat is het nou net.
Ach dat geloven ze toch niet.
X
X
X
pi_52411690
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 01:10 schreef Frasier het volgende:

[..]

Nou mag je me Newsie noemen, ik ben zelfs bang dat ze het nooit zullen weten.

Het lullige met geloven is, ze krijgen mensenlijke zeden toegedient, als je naar een hemel wil of een hel moet je even heel anders gaan denken, dat geld voor christen, moslims, joden, hindoes, toa, itjing of mijn part domme secten met regels, Jullie profeet zei het"Leef" een woord.geloof in de liefde geloof in het leven straks is alles voorbij.Dogmatiek ben ik veel te oud voor, deze shit zo vaak gezien, wie is beter wie is slechter.Fokkers heb vertrouwen, wie je ook bent en wat je doet ik gun jullie het beste.

Groet Newsie.

P.S ik was het Boedishme vergeten.
pi_52411744
kijk je nog steeds astrotijd?
gr gr
  donderdag 16 augustus 2007 @ 01:27:43 #18
79000 Maikuuul
Dat zeg ik ook altijd
pi_52411824
Inderdaad, en dat smerige schele wijf wat het presenteerd

Tering, die ene reclame van de biostabiel was nog vetter hoe al die mensen in de tuin zaten
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
pi_52411903
Weet je wat echt lullig is, dat Ghandi gelijk had, de engelsen in hun imperialtische tijd, hindoes en moslims hebben altijd goed samen geleefd, ze hebben zelfs de Tai Mahal gebouwd.

De engelsen wilden hun Kolonie niet verliezien(hindoes en moslims vochten toen nog samen), de engelsen hebben daar een stokje voor gestoken.Ze pakten een kogel doopten het in varkens vet en in het bloed van een varken, zo wilden de engelsen de opstand winnen.

Tja de koe is heilig in india en het varken een ondier bij de moslims, mede hierdoor is de opstand tegen de engelsen ontstaan.

Nou ja als je het niet weet, ik vind het zo zonde dat we niet kunnen samenleven, maar goed flikker arrogantie overboord, laten we aub leren samenleven.Kap is met god, wij zijn het evenbeeld van god we willen allemaal het beste. Maar moordenaars moet ik niks van hebben.

Groet Newsie.
pi_52411933
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 01:22 schreef Quyxz_ het volgende:
kijk je nog steeds astrotijd?
8uur am of half 9 kijk ik discovery civilisations

Zouden wij dat op de kabel mogen hebben, echt daar leer je wat van
  donderdag 16 augustus 2007 @ 01:36:15 #21
53495 snowwie2
Polonaise loopt uit de hand
pi_52411948
Kansloos programma voor kansloze mensen!
Ik kijk het alleen voor die presentatrice
pi_52411970
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 01:27 schreef Maikuuul het volgende:

Tering, die ene reclame van de biostabiel was nog vetter hoe al die mensen in de tuin zaten
Ja mooi was dat he? Vooral die touwtjes aan hun ledematen.
X
X
X
pi_52412010
quote:
Op donderdag 16 augustus 2007 01:36 schreef snowwie2 het volgende:
Kansloos programma voor kansloze mensen!
Ik kijk het alleen voor die presentatrice
Sarcasme heerlijk, ik dacht dat je zat te kijken voor Doctor Roy, met zijn tering magneten.

Echt Doctor Roy Martina, is echt goed in onzin lullen.
  donderdag 16 augustus 2007 @ 02:51:32 #24
78498 classpc
I don't like change
pi_52412766
Wanneer komt er nu eindelijk eens een lekker wijf in plaats van die negerin met haar rotkop?

Alleen al door die kop en die stem vertrouw ik d'r voor geen meter.
Op zoek naar een nieuwe printer? Kies voor een Brother laser printer. Uiterst betrouwbaar en economisch!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')