Durf het bijna niet te zeggen, hallo Newbiequote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:39 schreef 8D het volgende:
Mensen die bellen zijn egoïstische mensen die andere geen moment rust gunnen
Hoi newsiequote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:42 schreef newsman het volgende:
[..]
Durf het bijna niet te zeggen, hallo Newbie![]()
Dat mag jij nog niet zeggen, ken je nog niet en nee gezoend worden door een vent, welk boek was dat ook alweer, ooh ja die waren tegen het vloeken.quote:
Verkoop er veel van, helpt goed tijdens de bliksem en nog een voordeel, met een mp3 speler hoef je niet te rukken. Op termijn word je vanzelf doof.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:49 schreef RijstNatie het volgende:
en dan zijn er nog fokkers die denken dat ik geen mp3 spelers krijg verkocht via een webwinkel
Ik zou het niet weten, ik bespaar mijn geld.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:53 schreef Marurk het volgende:
Moet je niet ook nog tiende beller worden om überhaupt in de uitzending te komen?
Ik neem aan dat je bedoelt, hemel of hel ik leef liever dankjewel, tja ach laat het is in die rottekoppen doordringen.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:02 schreef Quyxz_ het volgende:
wat een sublieme quote in je sig trouwens
Ik denk dat een groot deel van de wereldbevolking zichzelf behoorlijk bedrogen gaat voelen na hun dood...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:08 schreef newsman het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je bedoelt, hemel of hel ik leef liever dankjewel, tja ach laat het is in die rottekoppen doordringen.
Met je strijd en hun gelul, ga is een keer leven.
1 probleem, ze kunnen dan niet meer voelen, dat is het nou net.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:10 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik denk dat een groot deel van de wereldbevolking zichzelf behoorlijk bedrogen gaat voelen na hun dood...
Ach dat geloven ze toch niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:12 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
1 probleem, ze kunnen dan niet meer voelen, dat is het nou net.
Nou mag je me Newsie noemen, ik ben zelfs bang dat ze het nooit zullen weten.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:10 schreef Frasier het volgende:
[..]
Ik denk dat een groot deel van de wereldbevolking zichzelf behoorlijk bedrogen gaat voelen na hun dood...
8uur am of half 9 kijk ik discovery civilisationsquote:
Ja mooi was dat he?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:27 schreef Maikuuul het volgende:
Tering, die ene reclame van de biostabiel was nog vetter hoe al die mensen in de tuin zaten
Sarcasme heerlijk, ik dacht dat je zat te kijken voor Doctor Roy, met zijn tering magneten.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 01:36 schreef snowwie2 het volgende:
Kansloos programma voor kansloze mensen!
Ik kijk het alleen voor die presentatrice
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |