Nee, geen info maar wel op welke kamer ze opgenomen zijn, nu weet niemand waar hij is, als je weet waar hij ligt dan is dat iig duidelijk.quote:Op maandag 27 augustus 2007 14:56 schreef KonnieKipke het volgende:
ziekenhuizen geven geen informatie via de telefoon over opgenomen patienten
Holleeders kamernummer wordt ook niet gecommuniceerd hoor, zijn medische informatie wél.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nee, geen info maar wel op welke kamer ze opgenomen zijn, nu weet niemand waar hij is, als je weet waar hij ligt dan is dat iig duidelijk.
Medische informatie geven ze niet, maar je kunt rustig bellen om te vragen op welke kamer iemand is opgenomen.
Ehm, Holleeder en Vosss vergelijken is imho niet helemaal correct in dit geval, de eerste werd zwaar bewaakt en onder surveillance opgenomen en de tweede is gewoon een FOK!-ker die een beetje kwijt is.quote:Op maandag 27 augustus 2007 15:11 schreef Diederik_Duck het volgende:
[..]
Holleeders kamernummer wordt ook niet gecommuniceerd hoor, zijn medische informatie wél.
Uhhhmm, hell yeah! Waarom niet? Het ligt toch niet aan de dokter dat je iets hebt?quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:51 schreef NT-T.BartMan het volgende:
[..]
En dat zeg je met zó'n ondertitel??
Zo te zien zoeken we nog een vrijwilliger die alle ziekenhuizen gaat afbellen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:23 schreef kahaarin het volgende:
Nog niemand iets gehoord?
Iemand die zijn naam weet dan.....quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:24 schreef Dromer het volgende:
[..]
Zo te zien zoeken we nog een vrijwilliger die alle ziekenhuizen gaat afbellen.
Lees eens terug? Ik heb links gepost waar alle informatie in te vinden is. Naam en woonplaats...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:29 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Iemand die zijn naam weet dan.....
Dan kunnen we toch een beetje delen, een paar mensen die er elk 2 bellen oid?quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:39 schreef Dromer het volgende:
[..]
Lees eens terug? Ik heb links gepost waar alle informatie in te vinden is. Naam en woonplaats...
Ik heb zijn voicemail al ingesproken, maar alle ziekenhuizen afbellen zie ik zelf wat minder zitten.
Doe dan maar Roermond en Maastricht. Kans dat ie ergens anders zou liggen is te verwaarlozen.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:38 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dan kunnen we toch een beetje delen, een paar mensen die er elk 2 bellen oid?
Ik vind het niet erg om er 2 te doen.
Ik zal het wel over het hoofd zien ofzo maar ik zie nietsquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:39 schreef Dromer het volgende:
[..]
Lees eens terug? Ik heb links gepost waar alle informatie in te vinden is. Naam en woonplaats...
Ik heb zijn voicemail al ingesproken, maar alle ziekenhuizen afbellen zie ik zelf wat minder zitten.
Staat in d3e reacties op pag 5 van het fotoboek, roermond en maastricht hebben geen man met die naam opgenomen, gewoon gevraagd of er iemand was opgenomen met die naam,quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 13:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik zal het wel over het hoofd zien ofzo maar ik zie niets
Dit is gewoon echt MEER dan inbreuk maken op iemands privacy... Wat een idioten...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:41 schreef mcwops het volgende:
zal eerder weert. zijn. wie zijn adres/naam heeft pm me maar. ik zal discreet iemand langs laten gaan bij m thuis
Dat lijkt me nou idd niet swerelds beste idee! Bellen naar het ziekenhuis om te weten of ie daar ligt is nog tot daaraan toe.quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:41 schreef mcwops het volgende:
zal eerder weert. zijn. wie zijn adres/naam heeft pm me maar. ik zal discreet iemand langs laten gaan bij m thuis
Staat in dit topic->fotoboek->telefoonboek. Zoek maar...quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:41 schreef mcwops het volgende:
Ik hoop het wel. And if so, dan ga ik 'm toch een partij in mekaar rossen binnenkortquote:Op woensdag 29 augustus 2007 16:51 schreef archgallo het volgende:
Hopelijk zit vosss zich nu achter de computer te bescheuren om al die sukkels die er in zijn getrapt.
Heb ik ook regelmatig.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:56 schreef vosss het volgende:
Die lamme arm en druk op de borst heb ik overigens nog steeds
Vind je dat normaal of zo? :|quote:Op dinsdag 28 augustus 2007 21:41 schreef mcwops het volgende:
Vroeger heette dat "sociale controle", waren dat soort acties het bindmiddel van een samenleving.quote:
spannend!! tvpquote:Nou, mocht jij ooit na een raar topic over je gezondheid een tijd offline raken dan hoop ik met je mee dat er niemand naar je kraait.
Oh jee, lui op internet kraaien niet meer naar me. Wat een gemis...
Waarom ben jij zo onaardig?
ringoquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:35 schreef Ringo het volgende:
[..]
Vroeger heette dat "sociale controle", waren dat soort acties het bindmiddel van een samenleving.
Maar goed, als jij liever iemand dood laat rotten uit privacy-overwegingen.
Mjah.. maar om de één of andere reden zie ik het niet zo zitten om zijn ouders te bellen om te vragen of hij nog leeft.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 01:09 schreef justmattie het volgende:
hij heeft toch vast wel meer familie ofniet
Precies, je hoeft hem niet meteen te gaan stalken of zo, maar even checken of hij het nog doet is imho geen inbreuk op privacy.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:35 schreef Ringo het volgende:
[..]
Vroeger heette dat "sociale controle", waren dat soort acties het bindmiddel van een samenleving.
Een stel bemoeizuchtige sensatiezoekers op een internetforum sociale controle noemenquote:Op donderdag 30 augustus 2007 00:35 schreef Ringo het volgende:
[..]
Zo apart vind ik dat nietquote:Op dinsdag 28 augustus 2007 12:34 schreef Nembrionic het volgende:
Ik vind het apart dat geen enkele Fokker contactinformatie heeft...
Ik zie hem niet hoor...quote:
Jij noemt dat bemoeizuchtig, anderen noemen dat bezorgd.quote:Op donderdag 30 augustus 2007 15:39 schreef Oosthoek het volgende:
[..]
Een stel bemoeizuchtige sensatiezoekers op een internetforum sociale controle noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |