Daar is waarschijnlijk een reden voorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:19 schreef RoofingBurner het volgende:
Grappig dat de antwoorden hier véél anders zijn als bij de muziektrivia. Daar is deze vraag ook al eens langsgekomen.
heel warm maar nog niet helemaal.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:20 schreef Adjeuj het volgende:
een gitaar aan het stemmen
nou als je het draadje terugleest zou het andersom verwachten. Zal ik wat reacties quoten?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:21 schreef PhysicsRules het volgende:
[..]
Daar is waarschijnlijk een reden voor![]()
Die vraag heb ik daar dan gemist.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:19 schreef RoofingBurner het volgende:
Grappig dat de antwoorden hier véél anders zijn als bij de muziektrivia. Daar is deze vraag ook al eens langsgekomen.
quote:"We walked in and there sat Elvis on the couch, in the process of sending all of Tennessee's gas reserves into freedom."
quote:"Thank you...thank you very much" & "uhuh" aan het oefenen ?
quote:ouderwets het boertjes-alfabet aan het oefenen?
quote:Elvis was Lisa Marie even aan het doorsmeren ?
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:23 schreef RoofingBurner het volgende:
quote:Elvis was Lisa Marie even aan het doorsmeren ?
Voordat het helemaal tot de lunch gaat duren ga ik je de punten geven. PR +1quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:22 schreef PhysicsRules het volgende:
gitaar aan het spelen
Het origineelquote:Hij plukte wat weg op een basgitaar met naast zich een enorme Fender-versterker, volgens McCartney.
Lisa Marie is ook de naam van Elvis' vliegtuig, woordgrapje dus...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:25 schreef wyccie het volgende:
Gatver, Lisa Marie is zijn dochter, niet zijn vrouw!
Dezelfde reactie kreeg Bimmelquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:25 schreef wyccie het volgende:
Gatver, Lisa Marie is zijn dochter, niet zijn vrouw!
Toen was ik nog niet into MUZ Trivia...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:28 schreef RoofingBurner het volgende:
Was een vraag van 17 december 2003![]()
Ik toen nog wel.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet into MUZ Trivia...
wel meerdere akq-ers denk ikquote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
3 jaar ouder dan jij, maar ik ken in dit sub-forum iemand die nog ouder is...
Volgens je profiel 'bestond' je toen nog niet.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Toen was ik nog niet into MUZ Trivia...
hoe bedoel je, zag m meteen staan?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 11:40 schreef Adjeuj het volgende:
Theodore (Teddy) Roosevelt, zag m toevallig meteen staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |