Daar ligt het probleem, die twee zijn onverenigbaar.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:06 schreef -Beer- het volgende:
Wil in Amsterdam wonen. [knip] niks tegen een redelijke prijs gevonden.
Het is toch kansloos dat een stad met meerdere hogere opleiding niet de capaciteit heeft om studenten te huisvesten tegen een redelijke prijsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Daar ligt het probleem, die twee zijn onverenigbaar.
Ik zoek wat in enschede, daar is ook geen tyf meer te vinden terwijl enschede nog wel bekend staat om goedkope en ruime huurwoningen voor studenten.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:08 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Daar ligt het probleem, die twee zijn onverenigbaar.
Anti-kraak-wonen geen optie?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:13 schreef -Beer- het volgende:
Ik ga wel gewoon wat kraken ofzo. En nee dan maak ik er geen tiefes bende van zoals in de meeste kraakpanden. Maar gewoon netjes en schoon houden. Blijven weinig andere keuzes over.
Daar staan ook wachtlijsten van 2 jaar voor.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:18 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Anti-kraak-wonen geen optie?
Mag in ook in goede buurt woon jij?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:32 schreef Elixabete het volgende:
Je kan bij mij wonen.
Moet je wel elke dag de eten koken.
Huis schoonmaken
Mijn auto en motor poetsen.
ik nemen niet buitenlanders in huis mijn.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:38 schreef falloutboy het volgende:
[..]
Mag in ook in goede buurt woon jij?
Achmed ook willen die goede meisje dat koken voor kan hem
Nee. Het zou leuk zijn, maar west bij de kinkerstraat is ook prima. Bovendien zit ik al wel gewoon 6 jaar in Amsterdam op school.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:42 schreef GlazenKaak het volgende:
Je wil zeker in het centrum zitten zoals alle andere provincialen.
Ja ik ben inderdaad te laat. Ik was hiervoor 6 maanden op reis, dus ben eigenlijk net terug. Maar dat maakt het niet minder vervelend.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:29 schreef Liopleurodon het volgende:
AL twee maanden aan het zoeken?
De MTV generatie denkt echt dat de wereldproblemen in een tijdspanne van de gemiddelde videoclip zijn opgelost![]()
Je bent gewoon te laat begonnen met zoeken en nu zit je in de moeilijkste periode van het jaar: de komst van de nieuwe lading groene studenten.
Uithuilen en over een half jaar nog eens kijken hoe de vlag er voor hangt.
6 Maanden op reis, doe je goed. Waar ben je allemaal geweest?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 00:03 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Ja ik ben inderdaad te laat. Ik was hiervoor 6 maanden op reis, dus ben eigenlijk net terug. Maar dat maakt het niet minder vervelend.![]()
Was MTV trouwens niet veel populairder en nieuwer toen jij 20 was? Zo rond het jaar 1991 begon dat toch heel gaaf te worden al die videoclipjes. Ik zelf kijk amper tv.
Lol oud-west ook prima, ja duh, daar zouden maar wat veel mensen willen wonen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 23:59 schreef -Beer- het volgende:
[..]
Nee. Het zou leuk zijn, maar west bij de kinkerstraat is ook prima. Bovendien zit ik al wel gewoon 6 jaar in Amsterdam op school.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |