kunnen we der helemaal gek bellen als de streams weer eens "uitvallen"...
quote:
op 10-17-1999 om 03:10 PM schreef Jorma het volgende:
Misschien ook een leuk idee om op FOK! zelf te zetten.
Mail maar als 'ie af is, als je wilt.Jorma@fokzine.net
Zou er dan ook iets in kunnen over het GEBRUIK van het Forum ?
Zoals: dat het plaatsen van een bericht, een POST dus, niet hetzelfde is als het openen van een TOPIC ? Dat schijnen vele newbies niet te weten (en 'oude newbies' zich geen r**t van aan te trekken). Ondanks dat Danny gezegd heeft dat het zoveel bandbreedte kost, en wij maar scrollen, omdat deze of gene zichzelf zo graag in het spotlight wil zien.... Het zou erg goed zijn als dit in de openings-interface met grote letters stond, lijkt mij.
Ik hoor het anders wel als het erin moet..
quote:
op 10-18-1999 om 02:51 AM schreef JayTaph het volgende:
Op zich wel een ideetje, maar ik denk dat het iets is voor een Fok!Faq (fokfak?)Ik hoor het anders wel als het erin moet..
JayTaph,
er bestaat al een FOKFAQ, kijk maar eens bovenin het forum (in het rijtje "profiel", "preferences", etc.). Daar staan een paar feiten in, maar inderdaad niets over het gebruik van het Forum.
Nog een vraag die toegevoegd zou kunnen worden: hoe zit dat met Mona, het is toch niet eerlijk dat zij twee weken later in het huis is gekomen? Mag zij nu wel 250.000 piek winnen?
Nogmaals: hulde!
Michael
Valerie
Claudia
?
Net gehoord op de streams
jippie.. ;-)
bij de nominaties staat vanaf 21-10 (dag36): vertrek nr.1
dit moet natuurlijk nr. 2 zijn en zo verder want Martin was de eerste vertrokkene (zeg je dat zo? )
of zet er neer iets in de trant van "volgende vertrekkende nr 1" ofzo.. ziemaar
versie 2.1 is uit op www.cybolic.com/bb
Zeker verplichte leesvoer voor de "ik-weet-het-allemaal-niet-dus-post-ik-voor-elke-scheet-een-nieuw-topic-want-die-zijn-er-nog-niet-zo-veel-mensen"
Heb jij ondertussen info over het totaal aan bellers deze afvalronde. Ik meen me te weten dat jouw schatting/info bij de vorige ronde uitkwam op ongeveer 50.000. Hoe betrouwbaar was dat eigenlijk???
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |