Heb je wel eens accuzuur in je strot gehad dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:43 schreef DemonRage het volgende:
Net kwam er ff wat uit m'n maag omhoog en dat brandde alsof ik accuzuur in m'n strot kreeg. Heb het wel ooit eerder meegemaakt maar niet zo als nu. Waarom blijft dat spul gewoon niet op de plek waar het thuishoort.
Ik heb er maar ff een halve liter melk achteraan gegoten om de boel te blussen.
Nasiquote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:44 schreef yosander het volgende:
Wat heb je gegeten dan? [afbeelding]
Reageert je lichaam ook zo lekker op denk ik.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:45 schreef __Saviour__ het volgende:
zeep drinken. dat is een base en neutraliseert het zuur!
Sambal bij?quote:
Die reclame met die dude die een kwart fles ketjap in 't midden van z'n nasi giet.quote:
Oja, net alsof het hutspot met jus is.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 21:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Die reclame met die dude die een kwart fles ketjap in 't midden van z'n nasi giet.![]()
![]()
quote:
Het heeft anders goed geholpen... 't was Alpro Sojamelk met bosvruchtensmaak.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:15 schreef Mustard_Man het volgende:
Melk maakt het volgens mij alleen maar erger, gewoon van die maagtabletten halen.
dat heeft dus helemaal niks met gewone melk te maken hehquote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:05 schreef DemonRage het volgende:
[..]
Het heeft anders goed geholpen... 't was Alpro Sojamelk met bosvruchtensmaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |