Geeft niet, ik heb het antwoord al...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 17:38 schreef maok het volgende:
Ik heb ze inderdaad afgelopen maandag gezien maar ik heb het begin gemist en ik was niet op Pinkpop, toen zat ik op het Lowlands terein, ik weet dus niet of het het zelfde was als toen.
Hier een van mijn foto's: (stonden bij de volkswagen dealer bij de ingang van het eiland)quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:32 schreef Alexxxxx het volgende:
Ik ben net klaar met foto's uitzoeken
Klikken als de foto's en verhaaltjes van mn oost Europa tripje je boeien
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:46 schreef maok het volgende:
[..]
Hier een van mijn foto's: (stonden bij de volkswagen dealer bij de ingang van het eiland)
[afbeelding]
(1976, 1961 en 1957)
Niet veel oostbloktroep gezien. Ben bijna alleen maar op het eiland geweest en ook in de stad zie je bijna alleen maar nieuwere auto's rijden, andere voertuigen op het festival op de foto's zijn alleen wat graafmachines die de modder van het eiland weg werkten en sproeiauto's die het stof weg werkten.:quote:Op donderdag 16 augustus 2007 18:47 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]![]()
VW busjes
Heb je ook oostbloktroep er op gezet?
Csepel?![]()
hoort niet bij de foto maar sloeg op de post van Alexxxxx, die met die rode haarband was een duitse buurvrouw.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 19:48 schreef Paulusssttt het volgende:
Csepel..?? Rare naam voor iemand met een rode haarband..
Gelukkig wordt komend weekend al weer leuk.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:04 schreef Peterselieman het volgende:
Nog even doorzetten, DaD, dan kun je straks weer genieten van het heerlijke studentenleven
Naja ik bedoelde meer gewoon de periode tussen twee studiejaren in. Vroeger werd dat zomer genoemd, maar die benaming moet, als het zo doorgaat, misschien toch eens worden herzien.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:07 schreef Peterselieman het volgende:
Echt zomer is het toch nog niet veel geweest?
Op zich ging m'n punt helemaal niet over je deze periode noemt, maar goed.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 21:16 schreef Peterselieman het volgende:
Het is een collegevrije periode![]()
Nou jaaaaaaaaaaa zeg! je weet toch dat ik een Tatra fetishist ben!quote:Op donderdag 16 augustus 2007 20:23 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik me steeds maar afvragen waar je het toch over had als je smste over Tatra, Alex..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |