Tsja.. Als je het zelf zegt..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:11 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja.
Voor wat betreft de eerste twee.. Daar zul je je hele leven last van houden..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:23 schreef Bob. het volgende:
Mieren in de keuken.
Internet dat telkens uit valt.
Keukens die er uit zien alsof er bommen zijn ontploft.
Paddenstoelen die uit de vloer groeien.(Al is dat niet in mijn kamer maar in die van mijn huisgenootje, wat het eigenlijk ook wel een beetje grappig maakt.
)
Een goede middag verder.
Woon jij nu bij mn ex?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:23 schreef Bob. het volgende:
Mieren in de keuken.
Internet dat telkens uit valt.
Keukens die er uit zien alsof er bommen zijn ontploft.
Paddenstoelen die uit de vloer groeien.(Al is dat niet in mijn kamer maar in die van mijn huisgenootje, wat het eigenlijk ook wel een beetje grappig maakt.
)
Een goede middag verder.
Nou, toen ik nog jong en onbedorven was had je nog geen uitvallend internet hoorquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:34 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Voor wat betreft de eerste twee.. Daar zul je je hele leven last van houden..
Die derde daar kan je zelf wat aan doen..
De vierde.. Eetbaar??
En verder, ook goedemiddag..![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Woon jij nu bij mn ex?
In dat geval: buurmanvrouw
Buurvrouw... Bob. is een zij.. Bobvrouw..quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:37 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Woon jij nu bij mn ex?
In dat geval: buurman
Zegt ook niks meer tegenwoordig...quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou, een foto van de geslachtsorganen posten dan maar om daar duideklijkheid over te scheppen.
Nou, ik denk dat ik het verschil wel zie tussen een opengesneden piemel en een originele vagina?quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:42 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Zegt ook niks meer tegenwoordig...![]()
quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:42 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Zegt ook niks meer tegenwoordig...![]()
M'n vriendin wil elk jaar weer heen. Vorig jaar woonde ik nog aan de tuinbouwstraat. Hoefde geen bord te zien om te weten dat het weer was begonnen, parkeer chaos galore. Als je gaat, ga met de fietsquote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:44 schreef DevilsAndDust het volgende:
Nooderzon, is dat een beetje leuk? Krijg zondag wat mensen op bezoek, misschien een idee om er even te gaan kijken?
Oh, als we gaan, gaan we lopend.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:45 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
M'n vriendin wil elk jaar weer heen. Vorig jaar woonde ik nog aan de tuinbouwstraat. Hoefde geen bord te zien om te weten dat het weer was begonnen, parkeer chaos galore. Als je gaat, ga met de fiets.
En het is best leuk, maar moet het wel lekker weer zijn imho.Hoi trouwens
.
Mijn hele leven last van houden? De mierenlokdoosjes zijn al aangeschaft, dood zullen ze.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:34 schreef Paulusssttt het volgende:
[..]
Voor wat betreft de eerste twee.. Daar zul je je hele leven last van houden..
Die derde daar kan je zelf wat aan doen..
De vierde.. Eetbaar??
En verder, ook goedemiddag..![]()
Omdat ik Bob een toffere naam vind.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:35 schreef Sebasser het volgende:
Hm, waarom heb je de username Bob. als je volgens je profiel Mirjam heet?
Verdorie, heb ik toch net mijn camera niet bij de hand.quote:Op donderdag 16 augustus 2007 13:41 schreef Alexxxxx het volgende:
Nou, een foto van de geslachtsorganen posten dan maar om daar duideklijkheid over te scheppen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |